اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

۲۲ بهمن، روز نمایش وحدت مردم همیشه سرافراز جمهوری اسلامی ایران است

حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، روز نمایش شکوه و ایثار و وحدت مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است.

۲۲ بهمن، روز نمایش وحدت مردم همیشه سرافراز جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در بیانیه حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت ۲۲ بهمن، آمده است: دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار و وحدت مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است؛ به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) «ملت ایران هر سال با حرکت خود در بیست‌ودوم بهمن، دشمن را در جای خود متوقف و وادار به عقب‌نشینی کرده است » و راهپیمائی ۲۲ بهمن امسال هم، فرصت مغتنمی است برای مردم غیرتمند ایران اسلامی تا نشان دهند که انقلابشان پویا و زنده است و به این واسطه توطئه های دشمنان را خنثی و آنان را نا امید کنند.

 پیام حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو، وحدت و همدلی در مبارزه با ظلم و تبعیت از رهبری و ایستادگی بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهد بود.

حضور مردم از هر قشری و با هر تفکری در راهپیمایی۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند اقتدار و وحدت مردم در مقابل دشمنان را تداعی می کند.

آمادگی و آگاهی با بصیرت مردم موجب جلوگیری از به ثمر رسیدن اقدامات و اهداف دشمنان می‌شود و با انسجام و اتحاد، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب حفظ خواهد شد.

قدرت های سلطه در طول تاریخ همواره به دنبال ضعیف کردن نقاط قوت و ارزش های نظام ما بوده اند.

امروز در نقاط مختلف جهان قدرت های پوشالی و زیاده خواه ،دین اسلام،مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حضور و اتحاد مردم را مانع زیاده خواهی ها و کارهای خبیث خود دانسته و تلاش می کنند تا مردم حضور کم رنگ داشته باشند.

حزب موتلفه اسلامی استان سیستان و بلوچستان در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دوشادوش ملت مؤمن و شهیدپرور ایران اسلامی؛ وفاداری خود را به آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و پشتیبانی‌شان را از اصل متعالی ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کرده و با حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن، میثاق دیرین خود را با انقلاب محکم تر خواهند نمود.

همچنین از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان سیستان و بلوچستان دعوت می‌نماییم تا با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول