اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

دعوت رئیس دانشگاه آزاد از دانشگاهیان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله 22 بهمن از دانشگاهیان برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت کرد.

دعوت رئیس دانشگاه آزاد از دانشگاهیان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن را تبریک گفت و از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن پیام طهرانچی به شرح زیر است:

بسمه تعالی
«با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبر خاتم(ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت‌‌اند

فرارسیدن چهل و پنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که بیانگر تجلی اراده ملت ایران در تحقق آرمان‌های به حق خود است را تبریک و تهنیت می‌‏گویم.

دهه فجر و ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، بی تردید فصل نوینی در تاریخ اجتماعی و سیاسی ایران اسلامی رقم زد که یادآور پایمردی ملت ایران در تحقق استقلال، آزادی، ایستادگی و مقاومت برابر استبداد و استکبارجهانی است.

نهضت انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و همراهی مردم به دوران تاریک پهلوی پایان داد، به طوری که امروز این نهضت با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری به الگویی کامل برای ملت‌های ستمدیده و آزادی‌خواه تبدیل شده است.

یوم الله ۲۲ بهمن فرصت مغتنمی است تا به یاد داشته باشیم این انقلاب ثمره خون شهیدان گرانقدری است که به برکت فداکاری آنان این کشور از امنیت و استقلالی بی‌بدیل بهره مند است و ضرورت دارد از این امانت به خوبی پاسداری شود. به واقع عزت ایران اسلامی امروز حاصل ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ است که امام خمینی (ره) مشروعیت این نهضت را به پشتوانه مردمی رقم زدند، موضوعی که قبل از انقلاب مفهومی نداشت و این عزت در ساختاری همچون مردم سالاری دینی معنا پیدا کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است و به عنوان دانشگاهی مردمی و اجتماعی می‏‌کوشد در راستای تحقق آرمان‌های جمهوری اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب و ضرورت های جامعه حرکت کند. مسلماً در این مسیر، تدوین سند تحول و تعالی نقش تعیین‌کننده و بسزایی در جهت‌گیری‌ها دارد و جایگاه دانشگاه به لحاظ راهبردی و عملیاتی ارتقاء پیدا خواهد کرد که موجب ایجاد شبکه‌ای گسترده در حوزه کنشگری، علم و فناوری می شود.

این دانشگاه در مدل جدید خود، شبکه‌ای با هویت منسجم ایجاد کرده که استادان، فرهیختگان، کارکنان و دانشجویان در این فضا فعالیت پویا و کارکردی دارند و حاصل این عملکرد شبکه‌‏ای، تحقق مرجعیت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی است که به همت همه ارکان این نهاد علمی واجتماعی رقم خواهد خورد.

ضمن تبریک مجدد ایام فرخنده دهه فجر به ملت شریف ایران اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، از فرهیختگان، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان می‏‌خواهم در راهپیمایی ۲۲ بهمن  مشارکت داشته باشند و موجب سربلندی هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران شوند.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول