اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

انتقاد امام جمعه ایلام از وضعیت پایانه‌های حمل‌ونقل

امام جمعه ایلام گفت: مشکل تردد مردم در ایلام جز ضعف مدیریت، توجیه دیگری ندارد و باید در زمینه حمل‌ونقل کار اساسی صورت گیرد و مسئولان استانی این مشکل را برطرف کنند.

انتقاد امام جمعه ایلام از وضعیت پایانه‌های حمل‌ونقل

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در خطبه های نماز جمعه مشکل تردد مردم استان را حاصل بی تدبیری مسئولین استان دانست و گفت: مشکل تردد مردم جز ضعف مدیریت استانی، توجیه دیگری ندارد.

وی افزود: یکی از مشکلات مردم ایلام، مشکل تردد آنان به نقاط دیگر است. در تردد با هواپیما مشکل داریم، اتوبوس که ابتدایی ترین وسیله رفت و آمد است نیز مشکل داریم و تاکنون مسئولان استانی نتوانسته اند این مشکل را برطرف کنند.
  
امام جمعه ایلام عنوان کرد: دانشجو برای رفتن به دانشگاه و بیمار برای مراجعه به بیمارستان و سایر مردم برای کار اداری و سایر امورات مجبورند که به مرکز تردد داشته باشند و با این کمبودها با هزینه سنگین مواجه شوند که کار درستی نیست و مسئولان هر چه سریعتر این مشکل را حل کنند.

کریمی تبار اظهار کرد: تاکنون مسئولان استانی نتوانسته اند این مشکلات را برطرف کنند و برای حل این مشکل، لازم است که اقدامات مناسبی انجام و در زمینه حمل و نقل هوایی کار اساسی صورت گیرد که مردم به آسانی بتوانند برای رفت و آمد به سایر نقاط به ویژه مرکز کشور تردد داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول