اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تماشای پیشرفت‌های کشور، برای نوجوانان امیدآفرین است

وزیر آموزش و پرورش گفت: درست روایت نکرده‌ایم و گاهی به جای روایت پیشرفت به کاستی‌ها پرداخته‌ایم، اگر پیشرفت‌های کشور دیده نشود امید در نوجوانان خاموش خواهد شد، اردوهای راهیان پیشرفت در حقیقت امید آفرین است و نشان می دهند ما کجا بوده‌ایم و به کجا رسیده و سوخت پر انرژی ما برای ادامه مسیر خواهد بود.

تماشای پیشرفت‌های کشور، برای نوجوانان امیدآفرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش امروز در اردوی راهیان پیشرفت اظهار کرد: پیشرفت‌های کشور به برکت خون شهدا قابل توجه است و تحلیلگران اذعان می‌کنند که پیشرفت ایران در این 45 سال شگفت انگیز بوده است. 

وی افزود: درست روایت نکرده‌ایم و گاهی به جای روایت پیشرفت به کاستی‌ها پرداخته‌ایم، اگر پیشرفت‌های کشور دیده نشود امید در نوجوانان خاموش خواهد شد، اردوهای راهیان پیشرفت در حقیقت امید آفرین است و نشان می دهند ما کجا بوده‌ایم و به کجا رسیده و سوخت پر انرژی ما برای ادامه مسیر خواهد بود. 

صحرایی ادامه داد: سمپادی‌ها امروز با شعار هر سمپادی آماده خدمتگزاری برای رفع یک نیاز کشور دارند رشد می‌کنند، باید بدانند ما کجا بوده ایم و به کجا رسیده‌ایم. 

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: انصافا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این کار بزرگ و اقدام بی سابقه عملکرد ستودنی داشته و ما به عنوان دولت وظیفه داریم کمک کنیم و آنچه مربوط به ماست جبران کنیم. 

وی در پایان گفت: اشتیاق دانش آموزان نشان می‌دهد خوشنود و خرسند داشتند، من هم تجربه سوار شدن بر روی ناو را امروز با دانش آموزان به دست آوردم؛ دیدن پیشرفت‌های کشور از نزدیک تجربه خوبی بود، اینجا حرف‌های نگفته زیادی گفته شد.

پایان پیام/ض

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول