اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بهره‌برداری از ۱۸پروژه توزیع برق آشتیان در دهه فجر

۱۸ پروژه توزیع برق آشتیان در دهه فجربا حضور استاندار مرکزی با اعتباری بالغ بر۱۲۲میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بهره‌برداری از ۱۸پروژه توزیع برق آشتیان در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از آشتیان، فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی ظهر امروز با حضور در شهرستان آشتیان ۱۸پروژه توزیع برق را با اعتباری بالغ بر۱۲۲میلیارد ریال  در این شهرستان به بهره برداری رساند.

استاندار مرکزی در آیین افتتاح این پروژه‌ها گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها و خدمت‌رسانی شایسته دولت به مردم، موجبات افزایش رضایتمندی ولی نعمتان محقق شده است.

فرزاد مخلص الائمه افزود: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق، همواره شاهد شکوفایی و پیشرفت‌های افتخارآفرین در صنعت برق استان هستیم.

برق رسانی به بیش از یک هزار روستا

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مرکزی  نیز گفت: اصلاح و بهینه سازی ۶پروژه شبکه برق روستایی در قالب طرح بهارستان، تامین برق پروژه مسکن ملی، احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق و تامین برق متقاضیان و بهینه سازی روشنایی معابر از پروژه‌های قابل  افتتاح توزیع برق آشتیان در دهه فجر است.

محمود محمودی با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی در حوزه برقرسانی، افزود: تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار، کار برق رسانی آنها انجام شده است.

وی با بیان اینکه تامین و توزیع برق پایدار و مطمئن از ماموریت‌های اصلی شرکت توزیع برق استان است تصریح کرد: دغدغه اصلی ما تحویل برق مطمئن و پایدار به مشترکین است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به برقدار شدن یک هزار و 125 روستا در استان، افزود: طول شبکه توزیع برق این استان قبل انقلاب  1500کیلومتر بوده است  که این رقم هم اکنون به ۲۱ هزار و ۱۵۶ کیلومتر افزایش یافته است. 

وی با بیان اینکه  روستاهای برقدار در استان مرکزی قبل انقلاب 41 روستا بوده است ،افزود: این میزان هم اکنون به هزار و ۱۶۶ روستا رسیده  و تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان مرکزی برقدار هستند و ضریب نفوذ برق در مناطق شهری و روستایی ۱۰۰ درصد است.  

افتتاح 4 4طرح در آشتیان

به گزارش افتتاح دهیاری‌های بخش مرکزی شهرستان آشتیان، اجرای جدول گذاری معابر با متراژ ۲ هزار و ۷۱۰ متر با هزینه ۱۷ هزار و ۷۲۰ میلیون ریال، اجرای زیرسازی معابر با متراژ ۱۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع و هزینه ۵۱ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال، اجرای آسفالت معابر با متراژ ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع با هزینه ۴۶ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال و زمین چمن مصنوعی و پل روستای سقرجوق و اجرای دیوار ساحلی با هزینه ۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال امروز در آشتیان به بهره‌برداری رسید.

 همچنین بهره‌برداری از پروژه‌های مخابراتی و سایت‌های ۴G همراه اول در پنج روستای شهرستان آشتیان با هزینه ۱۲۵ میلیارد ریال ، بهره‌برداری از 5 واحد مسکونی مددجویی با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بسیج سازندگی،بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستای آهو از شهرستان آشتیان با اعتبار ۱۲ میلیون ریال، افتتاح پدبالگرد اورژانس هوایی با اعتبار ۹ میلیارد ریال، مرکز جامع خدمات سلامت شهری حضرت زینب(س) با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال، خانه روستای فیض آباد با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال،  پروژه آبرسانی به شهرک اقدام ملی مسکن آشتیان با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی بود که امروز در آشتیان افتتاح شد.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول