اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استخر اردستان بعد از 5 سال افتتاح می‌شود

فرماندار اردستان گفت: استخر آبشار اردستان با اعتبار حدود ۵ میلیارد تومان، روز ۲۳ بهمن با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افتتاح خواهد شد.

استخر اردستان بعد از 5 سال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، سید محمد هادی احمدی‌طبا، فرماندار اردستان در تشریح پروژه‌های دهه فجر اظهار داشت: در دهه فجر سال جاری بیش از ۱۰۰ عنوان پروژه‌های عمرانی خدماتی، ورزشی و نظایر آن، با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال افتتاح شد.

وی بیان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و افتتاح پروژه هایی که سال‌های طولانی ناتمام بوده است، در اولویت قرار دارد.

احمدی‌طبا افزود: یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها مربوط به استخر آبشار اردستان بود که پنج سال پیش به دلیل تعمیرات تعطیل شد که با تخصیص اعتبار از سفر ریاست جمهوری و همکاری نماینده مردم اردستان، با اعتبار حدود ۵ میلیارد تومان، روز ۲۳ بهمن با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افتتاح خواهد شد.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: مجموعه اقامتی و خدماتی سایبان کویر اردستان که شامل رستوران و تالار است، بعد از گذشت چندین سال با پیگیری‌های انجام شده و صدور مجوزهای مربوطه‌، به زودی افتتاح خواهد شد که افتتاح این مجموعه در خصوص ازدواج جوانان نیز بسیار موثر است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه آبرسانی، تصریح کرد: اصلاح شبکه‌ آبرسانی در روستاهای منطقه برزاوند، تلک‌آباد و موغار صورت گرفته و بالغ بر ۸۰ روستا در شهرستان آبرسانی سیار دارد که در طول یک سال گذشته سه مخزن پلی‌اتیلن ساخته شده و در روستاها قرار داده شده است.

احمدی‌طبا در خصوص اقدامات مربوط به حوزه مسکن شهرستان، بیان کرد: در شهر اردستان ۳۹ هکتار زمین الحاق شده و نقشه تفکیک شده نیز تدوین خواهد شد، در مهاباد و زواره با توجه به میزان زمین واگذاری‌هایی به صورت محدود انجام شده و طبق دغدغه رهبر انقلاب در موضوع جوانی جمعیت، در اردستان به عنوان اولین شهر واگذاری زمین به خانواده‌‌ها انجام شد.

فرماندار اردستان اضافه کرد: یازدهم اسفند، انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و در شهرستان اردستان تاکنون ۱۶ نفر از نامزدها تایید صلاحیت شده که اسامی نهایی به وزارت کشور اعلام شده و فردا در سامانه فرمانداری‌ها قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به چهار مولفه انتخابات از دیدگاه رهبر انقلاب، یادآور شد: یکی از دغدغه‌های مردم سلامت انتخابات بوده در نظام جمهوری اسلامی همیشه انتخابات سالم بوده است و در شهرستان اردستان تمام تلاش بر این است که همچون همیشه یک انتخابات سالم داشته باشیم.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول