اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اعزام یک میلیون‌ دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت

وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جاری از طریق بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان کار بی‌سابقه برای اعزام یک میلیون دانش‌آموز در اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت برنامه‌ریزی شده است.

اعزام یک میلیون‌ دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش امروز در بازدید از یادمان شهدای عملیات والفجر هشت اروندکنار اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری از طریق بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان کار بی‌سابقه برای اعزام یک میلیون دانش‌آموز در اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت برنامه‌ریزی شده است.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: دانش‌آموزان با حضور در مناطق عمیاتی هشت سال دفاع مقدس به صورت پیوسته واقعیت‌های دفاع مقدس را درک می‌کنند و با معنویت و پیشرفت کشور از نزدیک آشنا می‌شوند.

وی بیان کرد: دانش آموزان در اردوهای راهیان نور به صورت حضوری و میدانی ثمره ایستادگی رزمندگان را می‌بینند و در اردوهای راهیان پیشرفت با میراث امام و خون شهدا که چگونه به عزت، استقلال و شکوفایی کشور منتهی شده آشنا می‌شوند.

صحرایی خاطرنشان کرد: یادگیری موقعیتی دانش‌آموزان باعث درک روشن آنها از واقعیت‌ها است که با کتاب‌ها و یا در فیلم‌ها قابل انتقال نیست، لذا باید در موقعیت قرار بگیرند تا درک درستی پیدا کنند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امروز ایمان، علم و امید به عنوان مثلثی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حال شکل‌گیری است و حضور دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور و پیشرفت باعث خنثی کردن همه توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی و جنگ ترکیبی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول