اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

استقلال، عزت و آزادی ملت مهمترین دستاورد انقلاب است

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، استقلال، عزت و آزادی ملت را از جمله مهمترین آنها عنوان و خواستار تبیین اهمیت آن به جوانان با توجه به شرایط پیش از انقلاب و قراردادهای ننگین مانند کاپیتولاسیون و نیز استبداد و خفقان حاکم برجامعه، شد‌.

استقلال، عزت و آزادی ملت مهمترین دستاورد انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، رئیس ستاد انتخابات استان زنجان ظهر امروز در همایش «دختران انقلاب» در زنجان با بیان اینکه نقش موثر و پررنگ زنان در مبارزات منجر به پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز بر همگان آشکار است، اظهار داشت: حفظ و صیانت از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از مهمترین وظایفی است که بر دوش نسل جوان گذاشته شده و در این مسیر، بانوان نقش بسیار تاثیرگذاری دارند. 

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان افزود: با رهبری بی‌نظیر امام خمینی (ره)، مردم این انقلاب را با اتحاد و همدلی، بر پایه آموزه‌های مکتب نورانی اسلام، به پیروزی رسانده و در ادامه با حضور به موقع در صحنه‌های مختلف از آن در برابر دشمنی‌ها و دسیسه‌ها مراقبت  کرده‌اند.

 وی گفت: قدرت نرم ایران اسلامی، مردم هستند و تمام افتخارات و موفقیت‌ها نیز با پشتیبانی و حضور مردم در عرصه‌های مختلف بوده، از این رو تلاش دشمنان بر نا امیدی مردم و کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه‌هاست. 

رفیعی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، استقلال، عزت و آزادی ملت را از جمله مهمترین آنها عنوان و خواستار تبیین اهمیت آن به جوانان با توجه به شرایط پیش از انقلاب و قراردادهای ننگین مانند کاپیتولاسیون و نیز استبداد و خفقان حاکم برجامعه، شد‌.
 
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه هجمه سنگین رسانه‌ای دشمن در راستای دلسردی و نا امیدی مردم و بی رغبت کردن آنها نسبت به مشارکت در انتخابات صورت می‌گیرد، گفت: مردم غیور و بصیر و موقع شناس، مثل همیشه نقشه‌ شوم بدخواهان ملت بزرگ ایران را نقش بر آب خواهند کرد و در این میان بانوان نیز به نوبه خود بایستی در راستای مواجهه هوشمندانه با آن، نقش آفرینی کنند. 

وی با بیان اینکه راه موثر تغییر در شرایط اقتصادی و حل مشکلات مردم، حضور فعال و اثرگذار در انتخابات است، افزود: علاوه بر آن، مشارکت بالا امنیت‌ساز است و می‌تواند زمینه را برای پیشرفت بهتر کشور فراهم کند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول