اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

«جاده سلامت» پروژه‌ای نشاط‌آفرین در دوراهک+ فیلم

شهردار دوراهک گفت: جاده سلامت در شهر دوراهک با جانمایی برای فعالیت‌های مختلف ورزشی از جمله پروژه‌های مهم در راستای ایجاد نشاط‌ و شادابی در بین شهروندان است.

«جاده سلامت» پروژه‌ای نشاط‌آفرین در دوراهک+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، صبح امروز همزمان با ایام‌الله دهه فجر چهار پروژه عمران شهری با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در شهر دوراهک به بهره برداری رسید.

حسین محمدی شهردار دوراهک در آیین بهره‌برداری از این پروژه‌ها، اظهار داشت: یکی از پروژه‌های شاخص دهه فجر در دوراهک افتتاح جاده سلامت با هشت هزار مترمربع مساحت و پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار است که هفت عدد پارکینگ، ۶ چشمه سرویس بهداشتی و زمین برای ۱۵ رشته ورزشی مانند بدمینتون، والیبال ساحلی، بسکتبال، اسکیت بازی کودکان، بازی های بومی محلی، شطرنج، تنیس روی میز، مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در آن جانمایی شده است.

وی افزود: همزمان با افتتاح پروژه جاده سلامت، اولین جشنواره ورزشی شهر دوراهک با حضور نوجوانان در ۱۲ رشته در این مکان در حال برگزاری است.

 محمدی ادامه داد: دیوار حفاظتی دره ساریزه به طول ۶۷۰ متر و ارتفاع ۳ متر با اعتبار ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و برق‌رسانی به منطقه سیاحتی زیارتی امام‌زاده محمد به طول هزار و ۵۰۰ متر شامل ۳۴ پایه برق و یک دستگاه ترانس با اعتبار ۲ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های دهه فجر است که امروز افتتاح شد.

وی بیان کرد: پروژه اصلاح و بهسازی بلوار شهدا و پیاده‌روهای آن به مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان نیز امروز به بهره‌برداری رسید.

شهردار دوراهک با قدردانی از همکاری اعضای شورای شهر در اجرای پروژه‌ها، یادآور شد: ۱۸ پروژه در این شهر به اتمام رسیده یا در حال تکمیل شدن است که نقش مهمی در توسعه شهری و ایجاد نشاط بین شهروندان دارد.

اجرای روشنایی شاهزاده محمد، مطالبه‌ای که محقق شد

علی احمدی رئیس شورای اسلامی دوراهک با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: یکی از مولفه‌های نظام اسلامی خدمتگزاری به مردم است که جز با حرکت جهادی محقق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های خوبی در شهر دوراهک اجرا شده که از برکات نظام اسلامی و دولت سیزدهم است، افزود: مردم ولایی و انقلابی دوراهک همواره از نظام و رهبری حمایت کرده‌اند و حق‌شان است که چنین کارهایی برای آنها انجام شود.

رییس شورای اسلامی دوراهک بیان داشت: این شهر دارای قابلیت‌های زیادی است که مهمترین آن نیروی انسانی و جوانان بالقوه‌ای هستند که امروز مسوولیت‌های مهمی در استان دارند.

وی افزود: اجرای پروژه روشنایی مسیر شاه‌زاده محمد رویای دیرینه مردم دوراهک بود که به برکت نظام اسلامی محقق شد که از مدیریت شبکه توزیع برق استان و شهرستان و معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر که همکاری خوبی داشتند تشکر می‌کنم.

احمدی  با بیان اینکه دره ساریزه در زمستان مشکلات زیادی برای مردم ایجاد می‌کرد که با اجرای دیوار حفاظتی قدمی در راستای حل این معضل برداشته شد،  عنوان کرد: خیابان امام حسین(ع) بزرگترین پروژه شهر دوراهک است که به‌زودی تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

بهره‌برداری از جاده سلامت در دوراهک

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول