اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

200 کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات مجلس با حضور رئیسی افتتاح شد

200 کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد.

200 کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات مجلس با حضور رئیسی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، 200 کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور افتتاح شد.

در این مراسم، احمد وحیدی وزیر کشور، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما و تعدادی از معاونان و مدیران رسانه ملی نیز حضور داشتند.

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در این مراسم، اظهار کرد: از ابتدای شکل‌گیری رادیو و تلویزیون، نزدیک به ۱۶۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی ملی، استانی و بین‌المللی در صداوسیما فعال شده است.

وی افزود: یکی از سرفصل‌های سند تحول رسانه ملی، حرکت به سمت آرمان‌ها به جای حرکت تحت ضابطه است.

رئیس سازمان صداوسیما یادآورشد: در این طرح، به تعداد حوزه‌های انتخابیه، کانال‌های انتخاباتی به صورت بیست و چهار ساعته در اختیار نامزدها قرار داده شده است.

جبلی تصریح کرد: مناظرات انتخاباتی نامزدهای دوازدهین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت ضبط شده است و از بین نامزدهایی که در هر حوزه انتخابیه ثبت‌نام کرده‌اند، انجام خواهد شد.

جبلی عنوان کرد: مناظره‌ها شامل برخی سؤالات عمومی و عمدتا مربوط به همان حوزه انتخابیه خواهد بود و نامزدها می‌توانند راهکارهای مورد نظر برای حل مسائل حوزه انتخابیه خود و همچنین حل مسائل کلانی که به عهده نماینده مجلس است را مطرح کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول