اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

عقد تفاهم احداث ۷ پروژه بهداشتی خیرساز در شهرستان جاسک

در اقدامی ارزشمند و خداپسندانه تفاهم نامه ای توسط عبدالجلیل نوابی نماینده خیرین سلامت و جواد پوردکان سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک برای احداث ۶ خانه بهداشت و یک پایگاه اورژانس جاده ای انجام شد.

عقد تفاهم احداث ۷ پروژه بهداشتی خیرساز در شهرستان جاسک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جواد پوردکان سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک امروز ضمن تقدیر از خیرین سلامت گفت: ما قدردان زحمات خیرین عزیز هستیم، همیشه در زمان های مختلف یاریگر ما بوده اند و این بار نیز از این حرکت بزرگ و تصمیم نیکی که گرفته شده، تشکر می کنیم.    

وی بیان داشت: با حضور خیرین محترم و عنایتی که همیشه به حوزه بهداشت و درمان داشتند، قرار است در این تفاهم نامه ۷ پروژه بهداشتی در قالب ۶ خانه ی بهداشت و یک پایگاه امداد جاده ای اورژانس از بهمن سال جاری به مدت ۶ ماه احداث شود. 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک افزود: با احداث این پروژه ها جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی سطح یک از جمله مراقبت مادران باردار و واکسیناسیون کودکان و سایر خدمات و مراقبت های بهداشتی بهرمند خواهند شد و با اجرای این کار بزرگ شاهد ارتقاع سطح سلامت و شاخص های بهداشتی در منطقه خواهیم بود.   

 وی ادامه داد: مجموع مبلغ این تفاهم نامه ها ۱۷ میلیار تومان می باشد که به حضور عبدالجلیل نوابی نماینده خیرین امضا شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول