اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سرمربی کیا: از موقعیت‌هایمان مقابل ذوب‌آهن استفاده نکردیم

سرمربی تیم فوتبال کیا گفت: باید نیمه اول گل می‌زدیم، مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ بازی کردیم و بازیکنان باکیفیت دارد، در نیمه دوم خوب بازی نکردیم و بازهم از موقعیت‌ها استفاده نکردیم.

سرمربی کیا: از موقعیت‌هایمان مقابل ذوب‌آهن استفاده نکردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هادی مهدوی‌کیا سرمربی تیم فوتبال کیا تهران در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: نیمه اول خوبی داشتیم، در دقایق ابتدایی موقعیت داشتیم و خوب بازی کردیم، به دنبال پرس از بالا بودیم، نتیجه هم داد و چند موقعیت خوب داشتیم که بازیکنان جوان ما استفاده نکردند.

وی ادامه داد: باید نیمه اول گل می‌زدیم، مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ بازی کردیم و بازیکنان باکیفیت دارد، در نیمه دوم خوب بازی نکردیم و بازهم از موقعیت‌ها استفاده نکردیم، از همه بازیکنان استفاده کردم و ۵ تعویض کردم.

مهدوی‌کیا تصریح کرد: در دقایق آخر گل‌های دوم و سوم را خوردیم که روی تجربه و کیفیت بازیکنان ذوب‌آهن بود؛ خوب توپ‌گیری می‌کردیم اما ارتباط مهاجم با هافبک قطع شد و نتوانستیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال کیا در مورد آکادمی کیا گفت: همچنان برنامه‌ریزی داریم و کار می‌کنیم و تازه به رده بزرگسالان رسیدیم، سن بازیکنان پایین است و باید تجربه کسب کنند، به زمان نیاز داریم؛ ۱۵ بازیکن خوب ما رفته‌اند و دوست داشتیم همه بازیکنانی که پرورش دادیم را در اختیار داشتیم، امیدوارم در آینده نیز بتوانیم بازیکنان خوبی پرورش دهیم.

وی در پایان بیان داشت: در مورد داوری خوب نیست صحبت کنیم اما فکر می‌کنم دقیقه ۱۲ با ذوب‌آهن مهربانی کرد و اخراج نکرد، به نظر من داور روی صحنه پنالتی هم اشتباه کرد، به داور اعتراض نکردیم اما باید داوری بهتری انجام می‌داد.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول