اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اعلام مسیر جدید راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرکرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری از تغییر مسیر راهپیمایی 22 بهمن در مرکز استان خبر داد و گفت: مسیر جدید از میدان بسیج به سمت خیابان شریعتی، چهارراه اداره برق تا مصلی امام خمینی(ره) تعیین شده است.

اعلام مسیر جدید راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، موسی انصاری گفت: انقلاب و نظام اسلامی در دنیایی که در اوج لیبرالیسم و مادی‌گرایی قرار داشت، بزرگ‌ترین اتفاق قرن و افتخار ملت ایران بود که فرهنگ و منش انسانی برخاسته از فقه تشیع و حاکمیت اسلامی را برپا کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با ذکر اینکه ما به عنوان سربازان حاکمیت اسلامی رسالت سنگینی در این عصر بر دوش داریم، ادامه داد: باید برای پیشبرد اهداف عالی این انقلاب و حاکمیت تلاش کنیم تا آرمان‌های متعالی محقق شوند.

وی با اشاره به جزئیات برنامه‌های بزرگداشت چهل‌ و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اضافه کرد: در روز ۲۲ بهمن در شهرکرد برای ۲ برنامه یعنی راهپیمایی خیابانی و همایش مردم و راهپیمایان در مصلی امام خمینی(ره) تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است.

انصاری با بیان اینکه راهپیمایی امسال با عنوان «راهپیمایی خانوادگی ۲۲ بهمن» از ساعت ۱۰ آغاز می‌شود، تصریح کرد: امسال برای افزایش بُرد رسانه‌ای، مسیر راهپیمایی در مرکز استان تغییر یافته و مسیر جدید از میدان بسیج به سمت خیابان شریعتی، چهارراه اداره برق تا مصلی امام خمینی(ره) تعیین شده است.

وی با اعلام اینکه ایستگاه‌های فرهنگی و غرفه‌های متنوع در طول مسیر راهپیمایی پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: تمامی کمیته‌های ۲۸ گانه ستاد دهه فجر استان موظف شده‌اند غرفه‌های تبیین دستاوردها، برنامه‌های فرهنگی و پذیرایی را از ساعت هشت صبح در مکان‌های مشخص شده برپا کنند و پذیرای مردم باشند تا با توجه به قرار داشتن در اعیاد مبعث و آغاز ماه شعبان المعظم یک جشن پرشور ملی را در روز ۲۲ بهمن داشته باشیم.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری با تاکید بر اینکه چشم جهانیان به راهپیمایی ۲۲ بهمن دوخته شده است، بیان کرد: حضور میدانی و شور و نشاط مردم در این روز اتمام حجتی برای تصمیم‌گیری‌ها هم در عرصه داخلی‌ و هم خارجی‌ است.

وی در پایان گفت: فضاسازی ویژه مسیر راهپیمایی و استقرار جایگاه‌ها برای رسانه‌ها، آماده‌سازی جایگاه در میدان بسیج برای برگزاری برنامه زنده صدا و سیما، آماده‌سازی و توزیع اقلام فرهنگی و پرچم در بین راهپیمایان، اتخاذ تدابیر امنیتی، ترافیکی، انتظامی و اورژانسی، در طول مسیر، اطلاع‌رسانی به‌ موقع و گسترده مسیرهای راهپیمایی مواردی هستند که از نهادهای مربوط انتظار می‌رود و به کمیته‌ها اعلام شده است.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول