اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کسب طلای مسابقات ملی مهارت کارکنان وظیفه نیروهای مسلح توسط سرباز سقزی

در نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، علی فرخیان مهارت‌آموخته تیپ ٢٢ ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان سقز موفق به کسب مدال طلا در رشته برق خودرو شد .

کسب طلای مسابقات ملی مهارت کارکنان وظیفه نیروهای مسلح توسط سرباز سقزی

 سید علی علوی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در ١٥ رشته با شرکت کارکنان وظیفه نیروهای مسلح کشور به میزبانی استان تهران از ١١ الی ١٥ بهمن ماه سال‌جاری برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات،ه مهارت‌آموخته تیپ ٢٢٨ ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان سقز توانست با کسب مقام اول و مدال طلای این دوره از مسابقات در رشته برق خودرو افتخار دیگری را برای استان کردستان رقم بزند.

علوی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد روحیه و انگیزه مضاعف در بین کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در امر مهارت آموزی و کسب تخصص لازم برای جوانان جهت ورود به بازار کار پس از اتمام دوره ضرورت شناسایی نخبگان مهارت و حمایت از این افراد و تبدیل آنان به کارآفرینان آینده و تبیین منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) مبنی بر تشکیل قرارگاه مهارت آموزی با هدف توانمندسازی جوانان این مرز و بوم ذکر کرد.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان ضمن تبریک مجدد کسب این موفقیت به مردم استان کردستان بویژه شهرستان سقز ابراز امیدواری کرد تا با نهادینه کردن فرهنگ مهارت‌آموزی بین جوانان کردستانی شاهد ایجاد زمینه لازم برای توسعه اشتغال مولد و پایدار در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول