اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

جشن مبعث در ریگان با حضور خادمیاران امام هشتم

به‌مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام، حضرت محمد(ص) خادمیاران امام رضا (ع) جشن عید مبعث و جشن انقلاب را در بخش رحمت‌آباد ریگان برگزار کردند.

جشن مبعث در ریگان با حضور خادمیاران امام هشتم

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، به‌مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام، حضرت محمد(ص) خادمیاران امام رضا (ع) و بخشداری رحمت‌آباد، جشن عید مبعث و جشن انقلاب را در بخش رحمت‌آباد برگزار کردند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی ریگان با بیان اینکه عید سعید مبعث به‌عنوان یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان و دارای ارزش و اهمیت ویژه‌ای است، گفت: مسلمانان جهان خصوصا شیعیان این روز بزرگ را گرامی داشته و به میمنت سالروز مبعث حضرت محمد(ص) ین روز را جشن می‌گیرند.

علی فرامرزی تصریح کرد: خادمیاران رضوی نیز با هدف گسترش فرهنگ محمدی اقدام به برپایی این جشن باشکوه و خدمت‌رسانی به شهروندان کردند.

وی ادامه داد: اخلاق نیک و کلام پرجاذبه حضرت محمد(ص) از شاخصه‌های تاثیرگذار در اسلام بود و بعثت، نعمت خدا بر بشریت و منت خالق بی‌همتا بر انسان‌هاست.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی ریگان بیان کرد: باید قدردان این نظام باشیم و اجازه ندهیم مزدوران این وطن را به طرفی که خود می‌خواهند سوق دهند.

فرامرزی نظام و انقلاب اسلامی را یک نظام بی‌مثل و مانند دانست و ضمن اشاره به خاطرات و رشادت‌های شهدای دفاع مقدس، خواستار الگو قرار دادن آنها برای زندگی خود و دیگران شد.

در این مراسم پرچم متبرک امام مهربانی‌ها زینت‌بخش این جشن بود و خادمیاران رضوی به مولودی‌خوانی به‌مناسبت عید مبعث پرداختند.

پایان پیام / ۸۰۰۱۴ / ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول