اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مهم‌ترین وظیفه پهلوی، مزدوری آمریکا برای حفظ رژیم جعلی صهیونیستی بود

همزمان با دهه فجر و سالروز عملیات غرورآفرین والفجر ۸ رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت دور هم جمع شدند تا در همایش یادیاران بار دیگر خاطرات ایام دفاع مقدس را مرور کنند.

مهم‌ترین وظیفه پهلوی، مزدوری آمریکا برای حفظ رژیم جعلی صهیونیستی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زرندیه، صبح امروز همزمان با دهه فجر و سالروز عملیات غرورآفرین والفجر ۸ رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت دور هم جمع شدند تا در همایش یادیاران بار دیگر خاطرات ایام دفاع مقدس را مرور کنند.

این همایش که با سخنرانی سردار بابایی از یادگاران دفاع مقدس در سالن ۹ دی ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد؛ با استقبال رزمندگان خانواده‌های معظم شهدا جانبازان و ایثارگران مواجه بود.

سردار بابایی در این مراسم مزدوری آمریکا برای حفظ رژیم جعلی صهیونیستی را مهم‌ترین وظیفه دوران پهلوی عنوان کرد و گفت: تمام تلاش دشمنان در آن دوران این بود که می‌خواستند تاریخ و فرهنگ اسلام را از کشور ما بگیرند.

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به وضعیت رفاهی، بهداشتی، و... آن دوران، تصریح کرد: آنچه موجب انقلاب شد این بود که مردم می‌خواستند کشوری مستقل و آزاد داشته باشند که منشا قوانین آن اسلام ناب محمدی باشد.

سردار بابایی با اذعان به وجود ضعف‌های مختلف به کارشکنی‌های عناصر داخلی و خارجی دشمنان اشاره کرد و افزود: با این وجود امروز در اوج بسیاری از علوم نوین دنیا هستیم به طوری که دشمنان به دنبال ترور دانشمندان ما هستند.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های کشور افزود: ایمان به خدا و روحیه شهادت طلبی دو عامل مهم برای عبور از گردنه‌های صعب العبور این ایام بود.
بابایی در انتها با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین خاطرنشان کرد: باید با بیان دستاوردهای این ۴۵ سال در شرایط تحریمی خاص خود، جوانان را آگاه و غافلان را توجیه کنیم.

پایان پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول