اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پیگیری برای بین‌المللی شدن جشنواره ملی عکس فلامینگو

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: جشنواره عکس فلامینگو از استانی به ملی ارتقا یافت و زمینه‌های بین‌المللی شدن جشنواره را فراهم‌ می‌کنیم و امیدواریم سال آینده بخش بین‌الملل در جشنواره گنجانده شود.

پیگیری برای بین‌المللی شدن جشنواره ملی عکس فلامینگو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، نورالله مرادی، معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست، شامگاه چهارشنبه در سومین جشنواره ملی عکس فلامینگو در سالن ارشاد بهشهر اظهار کرد: بهشهر، شهر متمدن با پیشینه عالی است و یکی از نقاط مهم‌ محیط زیست در این شهرستان، میانکاله است که همه تلاش خود را برای حفظ محیط زیست داشته‌ایم.

وی افزود: حفظ محیط زیست از بستر هنر بهترین زبان برای حفاظت از محیط زیست است.

معاون آموزشی محیط زیست کشور یادآور شد: حوزه میانکاله برای من و همکارانم از اهمیت ویژه برخوردار است و رئیس سازمان بیشترین دغدغه را نسبت به این‌ منطقه ویژه دارند.

مرادی گفت: نشان دادن حساسیت به میانکاله با ابزار هنر مهم است با  تلفیق هنر که خالق بنده است و محیط زیست که خالق آن خداوند است،با روایت‌ زیبایی‌ها، مانع تخریب ارزش‌های میانکاله شویم.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره عکس فلامینگو از استانی به ملی ارتقا یافت و زمینه‌های بین‌المللی شدن جشنواره را فراهم‌ می‌کنیم و امیدواریم سال آینده بخش بین‌الملل در جشنواره گنجانده شود که هزینه بخش بین‌الملل را بنده تقبل می‌کنم.

وی افزود: مهم است که نگاه جهانیان را از بعد محیط زیست ببینیم و باید زیبایی‌های منطقه معرفی شود.

معاون‌ سازمان محیط زیست اظهار کرد: کتاب سه دوره گذشته را هم با هزینه‌ محیط زیست چاپ می‌کنیم.

مرادی گفت: کار هنری فاخر و ارزشمند در حوزه میانکاله در دستور کار هنرمندان قرار گیرد تا تولید فاخر برای همه کشور در حوزه محیط زیست باشد.

وی با بیان اینکه معتقدیم که‌چیزی بهتر از محیط زیست نیست و باید از راه هنر نسل سازی کنیم، گفت: نسل دوستدار محیط زیست به این آب و خاک و بهبود و سازندگی آن کمک کند و با نگاه هنرمندانه شما جلوی تخریب محیط زیست را گرفته و برای توسعه محیط زیست تلاش کنیم.

سیدمحمد محمدی دبیر سومین جشنواره ملی فلامینگو هم در سخنانی اظهار کرد: در قالب جشنواره ملی عکس فلامینگو، صدای عکاسان به جهانیان رسید و مقرر شد ۲۳ سفیر در این‌ جشنواره حضور یابند که به دلیل برنامه کشوری کنسل شد.

به گفته محمدی، ۱۴۱ عکاس با ۶۰۰ اثر از سراسر کشور  در این جشنواره شرکت کردند که ۵۰  اثر به نمایش گذاشته شد.

در این جشنواره از برگزیدگان سومین جشنواره عکس فلامینگو در بهشهر تجلیل شد.

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول