اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مهم‌ترین کار روحانیت، ارتباط با مردم است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه امروز چهارشنبه 18 بهمن ماه گفت: دشمن در تلاش است که آنچه ما داریم را کوچک و مشکلات و نقاط ضعف را بزرگ جلوه دهد لذا نقش روحانیت در ارتباط با مردم بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

مهم‌ترین کار روحانیت، ارتباط با مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه امروز چهارشنبه 18 بهمن ماه در همایش جهاد تبیین و دستاوردهای انقلاب اسلامی، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: روحانیت، از قبل از انقلاب یکی از مهم‌ترین گروه‌های مرجع بوده و بر همین اساس هم حرکت انقلاب اسلامی آغاز شد و به پیروزی رسید. مردم با حرف امام(ره) و علما به میدان آمدند و تا پای جان هم ایستادند.

وی، اولویت کار روحانیت را مسجد خواند و افزود: امام جماعت محترم مسجد باید فن و دانش مدیریت محله را بداند، بتواند همه خانواده‌های پیرامون مسجد را بشناسد و با آن‌ها ارتباط برقرار کند. به فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله‌) مهم‌ترین کار روحانیت، ارتباط با مردم است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با مروری بر کارکرد مهم مسجد در تحولات اجتماعی تصریح کرد: در شهر کرمانشاه کمبود مسجد داریم و در مناطق پیرامونی با تراکم جمعیت بالا، نسبت به ساخت مسجد توجه مناسب نشده، بنابراین نیاز به یک نهضت ساخت مسجد داریم.

وی بابیان اینکه شرایط امروز کشور ویژه و استثنایی است، ادامه دادد: همه کفر و استکبار باهم به میدان آمده‌اند تا یکی از مهم‌ترین نقاط قوت جمهوری اسلامی که همان حضور مردم است را مورد هدف قرار دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری خاطرنشان کرد: انتخابات مظهر حضور مردم است و در دنیا، دیده می‌شود؛ پس دشمن تمام توان خود را به کار بسته تا مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کند. او برای رسیدن به این هدف، داشته‌های ما را کوچک و نقاط ضعف ما را بسیار بزرگ جلوه می‌دهد.

پایان پیام/ 3851

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول