اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اجرای طرح جدید ضربتی جمع‌آوری اتباع غیرمجاز در استان

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه گفت: با شروع اجرای طرح جدید ضربتی جمع‌آوری اتباع غیر مجاز در استان، جرایم سنگین در انتظار کارفرمایانی به‌کارگیرنده این افراد خواهد بود.

اجرای طرح جدید ضربتی جمع‌آوری اتباع غیرمجاز در استان

حمزه سلیمانی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه از اجرای طرح جدید ضربتی جمع‌آوری اتباع غیرمجاز در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به آمار بیکاری بالای استان کارفرمایان کرمانشاهی از به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای تولیدی و خدماتی جداً خودداری کنند.

وی افزود: طبق ابلاغیه وزارت کشور و سیاست‌های سازمان ملی مهاجرت به دفتر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه؛ اشتغال و به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای تولیدی و خدماتی استان کرمانشاه ممنوع و غیرقانونی است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه در ادامه به تشکیل کارگروه کنترل و رصد اتباع غیرمجاز در استان در این خصوص اشاره کرد و تصریح کرد: تاکنون با اجرای طرح‌های مختلفی شمار زیادی از اتباع غیرمجاز در سطح استان دستگیر و از کرمانشاه طرد شدند.

وی همچنین بابیان این‌که کارفرمایانی که اتباع غیرمجاز را به خدمت گرفته‌اند به مراجع قانونی معرفی خواهند شد، خاطرنشان کرد: برای کارفرمایان خاطی نیز در این طرح مجازات و جرم‌های سنگینی در نظر گرفته‌شده است.

پایان پیام/ 3851

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول