اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

چهار نامزد نهایی شورای ائتلاف شوش اعلام شدند

رئیس شورای ائتلاف شهرستان شوش دانیال(ع) از انتخاب چهار نامزد نهایی این شورا به ائتلاف استان خبر داد.

چهار نامزد نهایی شورای ائتلاف شوش اعلام شدند

فرحان منصوری رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان شوش دانیال(ع) امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: در راستای کمک به انتخاب فرد برتر از بین نامزدهای انتخابات مجلس و معرفی آن به مردم، با نظر اکثریت اعضای شورا کاندیداهایی جهت برگزاری نشست با آنها انتخاب شدند.

منصوری افزود: در نشست‌ با نامزدها مهمترین دغدغه ها و سوالات مردم را مطرح کردیم و برنامه ها و دیگاه‌های نامزدها را نیزگوش دادیم.

وی بیان کرد: در این نشست‌ها ۱۱ نامزد حضور داشتند که شامل آقایان سید حسن نجاتی، ناصر چنانی، راضیه هاشمیان، سعیدپورعبداللهی، سیدمجید موسوی، موسی سواحلی، غلام علیدادی، سیدراضی نوری، سیدجاسم ساعدی، محمد جواد هاشمی نژاد، محمدکعب عمیر بودند.

رئیس شورای ائتلاف شوش بیان کرد: در مرحله بعدی نامزدهایی انتخاب شدند که باید به ائتلاف استان معرفی شوند تا مرحله نهایی گزینش فرد مناسب انجام گیرد.

منصوری گفت: سید حسن نجاتی، ناصر چنانی، سید راضی نوری، سید جاسم ساعدی و غلام علیدادی حائز بیشترین آرا شدند و  نامزدهای برتر این رای گیری منهای یک نفر (نوری) میثاق نامه شورای ائتلاف که مخصوص این مرحله هست را تایید کردند و با توجه به اینکه این نامزد محترم میثاق نامه را امضاء نکرد، از لیست حذف و اسامی چهار نامزد دیگر جهت ادامه فرآیند به ائتلاف استان ارسال شدند.

رئیس شورای ائتلاف شوش بیان کرد: نتیجه و گزینش نفر نهایی، ان شاء الله در کمترین زمان و پس از طی این مرحله که شامل نظرسنجی و هم افزایی فکری ائتلاف استان و شهرستان است، اطلاع رسانی خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول