اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بیعت تاریخی نیروی هوایی ارتش با امام راحل، هیمنه پوشالی رژیم پهلوی را در هم شکست

استاندار هرمزگان گفت: بیعت تاریخی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با امام راحل سبب شد هیمنه پوشالی رژیم پهلوی در هم بشکند و روند پیروزی انقلاب تسریع و در نهایت نیز به پیروزی انقلاب منجر شد.

بیعت تاریخی نیروی هوایی ارتش با امام راحل، هیمنه پوشالی رژیم پهلوی را در هم شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، امروز در مراسم رژه عقابان تیزپرواز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس به مناسبت روز نیروی هوایی اظهار داشت: اگر بخواهیم رخدادهای یک ماهه منتهی به پیروزی انقلاب را بررسی کنیم، قطعا یکی از رخدادهای مهم و سرنوشت ساز بیعت تاریخی نیروی هوایی ارتش با امام راحل بوده است. 

وی افزود: این بیعت تاریخی سبب شد هیمنه پوشالی رژیم پهلوی در هم بشکند و روند پیروزی انقلاب تسریع و در نهایت نیز به پیروزی انقلاب منجر شد.

استاندار هرمزگان گفت: نیروی هوایی ارتش همچنین در سایر رویدادهای پس از انقلاب از جمله در زمان جنگ تحمیلی نیز نقش ویژه‌ای در دفاع از کیان و خاک کشور ایفا کرد و در مقاطع مختلف سیلی‌های سنگینی به دشمنان نظام وارد کرد. 

وی تصریح کرد: پیش از آغاز رسمی جنگ نیروی هوایی تجاوزات به خاک وطن از سوی رژیم بعث را تحمل نکرد و بارها به مقابله با آنها پرداخت. 

دوستی گفت: در زمان آغاز جنگ نیز پیش از آنکه ساختار دفاع ما روی زمین شکل بگیرد آنچیزی که پیشرفت سریع ارتش بعث عراق و ایادی استکبار را متوقف کرد نیروی هوایی مقتدر و الهی ایران اسلامی بود. 

 امروز به مناسبت 19 بهمن ماه، سالروز تاریخی بیعت همافران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با امام راحل و روز نیروی هوایی، رژه مشترک عقابان تیزپرواز نیروی هوایی ارتش در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس در حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، رئیس کل دادگستری، فرمانده سپاه امام سجاد و فرمانده پایگاه شهید عبدالکریمی بندرعباس و جمعی از مسئولان و اعضای شورای تامین استان برگزار شد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول