اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

دشمن از حضور پررنگ مردم در انتخابات 11 اسفندماه وحشت دارد

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی همچنان دسیسه مشارکت حداقلی و ناامیدسازی مردم را برای تحقق نیافتن مشارکت قوی در انتخابات ۱۱ اسفندماه، مدنظر داشته و از مشارکت مردم وحشت دارد.

دشمن از حضور پررنگ مردم در انتخابات 11 اسفندماه وحشت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهاباد، علی اکبر عزیزی پیش از ظهر امروز در جریان سفر به این شهرستان با حضور در جلسه شورای اداری و عوامل برگزاری انتخابات بهاباد،‌اظهار کرد:‌ امروز ایران اسلامی در عرصه‌های علمی، فناوری، پزشکی و نظامی به پیشرفت‌های خوبی دست یافته است هرچند مسائل، مشکلات و نارسایی‌هایی هم وجود دارد که باید در جهت حل آنها تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی افزود: مردم استان یزد و شهرستان بهاباد ،مردمی ولایت‌مدار، انقلابی و همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند و به همین واسطه در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری نیز در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و تحقق مشارکت قوی، پای صندوق‌های رأی حضور یافته و پیشرو و سرآمد کشور خواهند بود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداریزد با بیان این‌که هر انتخابی که برآمده از آرای مردم باشد برای ما قابل احترام است گفت: دستورالعمل استراتژیک ما در مجموعه عوامل اجرایی انتخابات توجه و بکارگیری همه توان برای تحقق چهار مولفه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب رهبری یعنی سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات پیش رو است.

عزیزی با اشاره به این‌که هرکجا که مردم وارد صحنه شدند و در میدان حضور داشتند انقلاب پیروز شد و کارها به درستی پیش رفت تصریح کرد: هیچ انقلابی در دنیا به عمر ۳۰ سالگی خود نرسید و تنها انقلاب اسلامی ایران است که در کنار داشتن چهار مولفه مذکور امروز در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی خود قرار دارد.

وی با تاکید بر جهاد تبیین عنوان کرد: جهاد ادامه دارد و ما باید با مجاهدت و اخلاص به سمت جلو حرکت کنیم تا به پیروزی نهایی و ایجاد تفکر انقلاب اسلامی در جهان دست پیدا کنیم.

معاون استاندار یزد همچنین به پیشرفت‌های مهم و تأثیرگذار انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امروز ما دولتی را داریم که در تمامی عرصه‌ها حرفی برای گفتن دارد و مشکلاتی هم که بعضاً وجود دارد برطرف خواهد شد.

عزیزی ادامه داد: ما در مقابل خون شهدا و این ملت شهید داده مسئول هستیم، در برابر مظلومان جهان مسئول هستیم، امروز نهضتی که در جهان برپا شده است، و این حرکت عظیم جهانی را به وجود آورده است برگرفته از انقلاب اسلامی است که باید قدر آنرا دانست و بهترین راه برای تحقق آن خدمت و کار جهادی است.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول