اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

عالم اهل تسنن خراسان‌شمالی: مردم با انتخابات باید سرنوشت خود را مشخص کنند

مدیر مدرسه علمیه هدایتی کلاته ابریشم رازوجرگلان گفت: هر کسی باید در خصوص سرنوشت خودش و اینکه چه کسی بر ما مدیریت کند نظر داشته باشد و این با شرکت در انتخابات محقق خواهد شد.

عالم اهل تسنن خراسان‌شمالی: مردم با انتخابات باید سرنوشت خود را مشخص کنند

خالمحمد آخوند سرفراز، مدیر مدرسه علمیه هدایتی کلاته ابریشم رازوجرگلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: این انتخابات، گذشته از مسائل قانونی و اینکه یک کسی در یک کشوری زندگی می‌کند و نسبت به مدیریت کشور باید احساس وظیفه کند از نظر عقلی هم یکی از واجبات است که ما باید در بحث انتخابات مشارکت داشته باشیم.

وی گفت: انتخابات و ذات انتخاب یعنی اینکه هر فردی این را می رساند که چه کسی در مدیریت آن جامعه‌ای که زندگی می‌کند چه کسی باید این مدیریت را انجام بدهد و لذا از نظر عقلی یکی از واجبات است که هر فرد عاقلی در سرنوشت خودش حتما باید نظر داشته باشد.

مدیر مدرسه علمیه هدایتی کلاته ابریشم رازوجرگلان افزود: هر کسی باید در خصوص سرنوشت خودش و اینکه چه کسی باید بر ما مدیریت کند نظر داشته باشد و این با شرکت در انتخابات و این با شرکت در انتخابات محقق خواهد شد.

وی ضمن توصیه به داوطلبان در انتخابات مجلس دوازدهم نیز تأکید کرد: همچنین نامزدهای انتخاباتی باید از دادن وعده های ناممکن به مردم که در حیطه کاری آنان نیست بپرهیزند و با مردم صادق باشند و واقعیت‌ها را بازگو کنند. 

مدیر مدرسه علمیه شاخص اهل سنت در راز و جرگلان تصریح کرد: دشمنان این نظام از آنجایی که در زمینه اقتصادی و تسلیحاتی خود را شکست خورده دیده است به جنگ روانی و ایجاد اختلاف و جدایی ملتها از طریق رسانه های خود در ماهواره ها و شبکه های اجتماعی روی آورده‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان سعی در سردی فضای انتخابات کشور دارد اما غافل از این است که ملت ایران هرگز دست حمایت از آرمان های امام عزیزشان و رهبر فرزانه انقلاب بر نخواهند داشت.

 آخوند سرفراز در پایان از اهل سنت کشور خصوصا از اهل سنت خراسان‌شمالی خواست مشارکت خوبی را حتما در بحث انتخابات داشته باشند و افزود: ما که در مناطق مرزی زندگی می کنیم و شاهد امنیت خوبی هستیم با شرکت در انتخابات این امنیت را دوام بدهند و در یازدهم اسفندماه در پای صندوق های رای حاضر شوند.
 
 پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول