اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

کلنگ «پارک خانواده» شهر آبیک به زمین زده شد

با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، کلنگ احداث پارک خانواده در شهر آبیک به زمین زده شد.

کلنگ «پارک خانواده» شهر آبیک به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، ظهر امروز طی مراسمی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیرکل منابع طبیعی استان قزوین، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، امام جمعه شهرستان آبیک، فرماندار شهرستان، سرپرست شهرداری آبیک، رییس شورای شهر آبیک و دیگر مسوولان کلنگ احداث پارک خانواده در شهر آبیک به زمین زده شد.

پارک خانواده در زمینی به مساحت حدود چهار هکتار و با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار جنب پارک بانوان احداث می‌شود که طرح اولیه پارک از سوی مشاور یک شرکت معتبر ارایه شده بود و پس از برآورد هزینه دقیق و اعلام به شهرداری و اخذ مجوز از شورای شهر، برای اخذ پیمانکار اقدام شده است.

به گفته سیدفرید شریعت پناهی سرپرست شهرداری آبیک، پارک خانواده شامل پارکینگ، شهر بازی، بازار سنتی، پیست دوچرخه سواری، آب نما و چندین آلاچیق می‌شود و ۳۰۰۰ اصله نهال شامل گونه‌هایی همچون زبان گنجشک، سرو، کاج، زیتون تلخ و توت کاکوزا در این پارک غرس خواهد شد که پنج درصد فضای سبز شهر آبیک را در برمی‌گیرد.

طبق اذعان وی، تا پایان امسال ۳ هزار اصله نهال در شهر آبیک غرس می‌شود.

گفتنی است، امروز ۶۳ اصله نهال به یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ۶۳ ساله بودن سردار دلها، در پارک خانواده غرس شد‌.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول