اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتتاح ۱۳ پروژه ورزشی هم‌زمان با دهه فجر در مدارس سمنان

۱۳ پروژه ورزشی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی هم‌زمان با دهه فجر در مدارس استان سمنان افتتاح شد.

افتتاح ۱۳ پروژه ورزشی هم‌زمان با دهه فجر در مدارس سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا حسینی، سرپرست معاونت تربیت ‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش سمنان بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از افتتاح ۱۳ پروژه ورزشی در راستای طرح شهید سلیمانی در مدارس این استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف تلفیق مشارکت آموزش و پرورش با دیگر دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌ها در توسعه فضای ورزشی در خدمت نظام تعلیم و تربیت شکل گرفته است.

وی افزود: کلاس درس تربیت ‌بدنی در مدرسه صداقت سمنان، کلاس درس تربیت‌ بدنی در مدرسه ارمغان تربیت دامغان، زمین چمن مصنوعی شهید رجایی مهدی‌شهر، کلاس درس تربیت ‌بدنی در مدارس شیخ بهایی و شهید مدرس امیرآباد، کف‌پوش روباز (تایل‌کورت) در مدارس علامه طباطبایی و حضرت معصومه (س) شاهرود، کلاس درس تربیت ‌بدنی در مدارس عصمت و شهید طاهری میامی، کلاس درس تربیت ‌بدنی در مدارس حجاب و شهید بهشتی بسطام و کلاس درس تربیت ‌بدنی مدارس شهید حسنان و شهید امامی ازجمله پروژه‌هایی بود که با اعتباری بالغ‌بر ۱۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

سرپرست معاونت تربیت ‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش سمنان تأکید کرد: پروژه‌های ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی با هدف ترویج ورزش دانش‌آموزی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، بهینه‌سازی، متناسب‌سازی و تبدیل به احسن کردن فضای داخلی مدارس اجرا می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: سرانه ورزشی دانش‌آموزی استان سمنان نیز با اجرای این طرح، ارتقا یافته است و به‌زودی در آینده‌ای نزدیک، نخستین استخر دانش‌آموزی با تأمین اعتبارهای لازم، مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول