اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کسب مقام نخست مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح در مشهد توسط سپاه پاسداران

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سی و چهارمین دوره مسابقات دوسالانه قرآن کریم نیروهای مسلح که در مشهد برگزار شد مقام نخست را کسب کرد.

کسب مقام نخست مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح در مشهد توسط سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار حسین محبی معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در آیین پایانی این دوره از مسابقات اظهار کرد: در بخش کارکنان پایور پس از سپاه پاسداران، فرماندهی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به ترتیب مقام دوم و سوم تیمی این مسابقات را کسب کردند و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رتبه چهارم را کسب کرد.

سردار حسین محبی افزود: در بخش کارکنان وظیفه نیز فرماندهی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ترتیب رتبه نخست تا چهارم را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات، ۲۳۲ نفر از برگزیدگان نیروهای مسلح از ۱۶ بهمن در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰، ۱۵، ۱۰ و پنج جزء، اذان، مفاهیم و نکات تفسیری با هم رقابت کردند.

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به شرکت کنندگان در سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروهای مسلح گفت: قرآن حاصل و خروجی بعثت و شان نبوی پیامبر اکرم (ص) است.

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی افزود: امامت و رهبری امت نیز استمرار شان و لایق آن حضرت است و مادامی که امت به معنای واقعی پیرو و متمسک به این ۲ ثقل که حقیقت اسلام ناب هستند باشد هرگز توطئه ها و فتنه ها و تهاجم دشمنان و شیاطین نمی‌تواند آنها را از صراط مستقیم خارج و گمراه کند.

وی ادامه داد: امیدوارم اینک که در پرتو انقلاب اسلامی بعثت و انقلاب الهی تولدی دوباره یافته است و ما متنعم به نعمت ولایت فقیه و حکمرانی خدایی شده ایم قدردان و حافظ آن بوده و روز به روز در اندیشه و عمل و تمسک ما به قرآن و ولایت در حال پیشرفت و تعالی باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جامعه قرآنی ما باید در تمام عصرها در شناخت و درک و گسترش و تعمیق معارف قرآنی تحت رهبری و ولایت نایب امام زمان(عج) موفق و در جهاد تبیین و روشنگری برخاسته از آیات الهی توفیق بیشتری بیابند که سرچشمه بصیرت و استقامت، قرآن است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول