اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

رونمایی از سامانه شفافیت و عضویت در سامانه دسترسی آزاد اطلاعات شهرداری خرم‌‌آباد

شهردار خرم‌‌آباد گفت: در سامانه شفافیت قراردادها، واگذاری‌ها، مصوبات، اسناد و اطلاعات بارگزاری می‌شود، چون معتقد هستیم مردم باید در جریان امور قرار بگیرند.

رونمایی از سامانه شفافیت و عضویت در سامانه دسترسی آزاد اطلاعات شهرداری خرم‌‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، داریوش بارانی بیرانوند امروز صبح در هفتمین روز از دهه فجر و در آئین رونمایی از چند سامانه شهرداری که در سالن جلسات سازمان فاوا برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد رونمایی از سه سامانه پروژه شهروند سپاری، سامانه بارگزاری نام‌گذاری معابر و شفافیت و عضویت در سامانه دسترسی آزاد اطلاعات هستیم.

وی در مورد پروژه شهروند سپاری توضیح داد: با راه‌اندازی این سامانه شهروندان به صورت غیرحضوری و با مراجعه به سایت شهرداری خرم‌‌آباد خدمات عمومی مانند ثبت استعلامات و درخواست‌های لازم را در این سامانه بارگزاری کنند.

شهردار خرم‌‌آباد گفت: سامانه نام‌گذاری معابر نیز در جلوگیری از نام‌گذاری با اسامی تکراری و تشکیل بانک اطلاعاتی و اضافه کردن اسامی شهدا به معابر شهری راه‌اندازی شده است.

بارانی بیرانوند با اشاره به سامانه شفافیت و عضویت در سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات گفت: در سامانه شفافیت قراردادها، واگذاری‌ها، مصوبات، اسناد و اطلاعات بارگزاری می‌شود، چون معتقد هستیم مردم باید در جریان امور قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: برای توسعه همه جانبه شهر و فعالیت‌های عمرانی شهرداری خرم‌‌آباد راهی جز شفافیت نداریم.

شهردار خرم‌‌آباد اشاره به اینکه هوشمند سازی مختص و محدود به سازمان خاصی نیست، عنوان کرد: هوشمند سازی یک راهبرد و استراتژیک برای همه سازمان‌ها و بخش‌های شهرداری است.

بارانی بیرانوند تاکید کرد: در حوزه سلامت،مبارزه با فساد، شفافیت، گزارش به مردم و کاهش بروکراسی‌های اداری، هوشمندسازی یک معیار است.

شهردار خرم‌‌آباد با تاکید بر لزوم اعتمادسازی و شریک کردن شهروندان در منافع عمومی شهر، گفت: باید گام‌های اساسی در راستای توسعه شهری با همکاری و تعامل مردم برداشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول