اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

صبحگاه مشترک هرمزگان به میزبانی پایگاه شهید عبدالکریمی +عکس

صبحگاه عمومی با حضور استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای تامین استان، در پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس برگزار شد.

صبحگاه مشترک هرمزگان به میزبانی پایگاه شهید عبدالکریمی +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در آستانه روز نیروی هوایی، امروز ۱۸ بهمن، صبحگاه عمومی با حضور استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای تامین استان، در پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس برگزار شد.

 در این صبحگاه عمومی ضمن سخنرانی حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه شهید عبدالکریمی همراه با رژه کارکنان پایور و وظیفه، از جمعی از خانواده‌های شهدا ایثارگران جانبازان و کارکنان نمونه پایگاه تجلیل شدند.

 سرتیپ دوم خلبان حیدریان در این آیین نظامی با اهداء تندیس سپاس به حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان و مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان، از حمایت‌های آنان در جهت انجام ماموریت‌های محوله به پایگاه شهید عبدالکریمی قدردانی کرد.

نیروی هوایی با بیعت ۱۹ بهمن ۵۷ مسیر انقلاب را هموار کرد

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در صبحگاه عمومی پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی  ۱۹ بهمن را یادآور بزرگترین حماسه کارکنان نیروی هوایی دانست که آن هم در شرایط خاص، با بیعت خود با انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب و امام عزیز شتاب مضاعفی به حرکت انقلاب دادند.

 

به گفته وی، در روزهایی که زمزمه‌های کودتا در میان رژیم سرخورده، به هم ریخته و مایوس ستمشاهی مطرح می‌شد که در ارتش شاهنشاهی کودتایی را تدارک ببینند، تمام معادلات آن زمان را نیروی هوایی با بیعتی که با امام و انقلاب با آرمان‌های ملت انجام دادند به هم ریخت و این توطئه را خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین عنوان کرد: اتخاذ تصمیمات به هنگام و به موقع که معادلات را عوض می‌کند نشان از بصیرت و آگاهی و زمان شناسی است که نیروی هوایی عزیز ما توانست در لحظه تصمیم بگیرد و اقدام کند و با بصیرت انقلابی خود مسیر انقلاب را هموار سازد. این حرکت در تاریخ ماندگار است.

حجت الاسلام عبادی زاده با بیان این که بیعت ۱۹ بهمن تنها حماسه بزرگ نیروی هوایی نیست، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز با همه تحریم‌ها، چرخ حرکت نیروی هوایی از کار نیفتاد بلکه با حمایت و پشتیبانی در روزهای سرخوردگی فضای جبهه‌ها، در روزهایی که ارتش تا دندان مسلح رژیم بعث در سرزمین ما تاخت و تاز می‌کرد، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توانست راه رژیم بعثی را سد کند و امید به رزمندگان بدهد.

وی گفت: فراموش نمی‌کنم وقتی در جبهه‌های جنگ، فضا و حالت جنگ گره می‌خورد، حضور تیز پروازان نیروی هوایی ایران اسلامی وقتی که بر فراز آسمان حرکت می‌کرد و رزمندگان عزیز چشمشان به این تیز پروازان می‌افتاد، امیدوار می‌شدند و روحیه می‌گرفتند.

 

حجت الاسلام عبادی زاده اضافه کرد: ما امروز می‌بینیم به به فضل و لطف الهی  نیروی هوایی در تراز انقلاب اسلامی توانسته است روز به روز بالنده‌تر، مستحکم‌تر، با دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی دشمنان اسلام و قرآن را مایوس کند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را برای ایران قوی در دنیا تثبیت کند.

فرمانده پایگاه شهید عبدالکریمی: با شهیدان عهد دوباره می بندیم

 سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس در این صبحگاه عمومی این پایگاه به مناسبت روز نیروی هوایی بر استمرار بالنده‌تر و مقتدرتر حرکت نیروی هوایی برای دفاع از کیان میهن اسلامی تاکید کرد.

وی گفت:  نیروی هوایی به عنوان یکی از نیروهای خاص و یکی از عناصر شتاب دهنده انقلاب در همه صحنه‌ها حضور مقتدرانه داشته است

فرمانده پایگاه نهم شکاری بندرعباس تأکید کرأ: در محضر کلام الله مجید و در مقابل پرچم عزیز کشورمان و مسئولین محترم استان عهد سربازی و بیعت مان را با مقام عظمای ولایت و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تجدید می‌کنیم و با خون خود برای ارزش‌های والای انقلاب و کشورمان متعهد می‌شویم.

امیر خلبان حیدریان تصریح کرد: ما همان رزق لایحتسب و عنصر شتاب دهنده‌ای که حضرت آقا فرمودند هستیم و خواهیم بود و به عنوان بخشی از نیروی هوایی در خطه بسیار مهم و راهبردی بندرعباس و در تنگه هرمز عهد می‌بندیم تا آخرین قطره خونمان از کشور و ارزش‌های نظام پاسداری و صیانت خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در پایگاه نهم شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس در طول سال با انجام صدها سورتی پرواز با هواپیماهای با سرنشین و بدون سرنشین، پروازهای رزمی، شناسایی و شناسایی دور را برای صیانت از آسمان کشور و همچنین پشتیبانی از کلیه نیروهای سطحی در دریا و زمین اعم از برادرانمان در نیروی دریایی راهبردی ارتش، نیروی پدافند هوایی و برادران عزیزمان در سپاه پاسداران و کلیه نیروهای خدوم کشور  انجام می‌دهیم، این روند مقتدرتر و بالنده‌تر استمرار خواهد داشت.

این استاد خلبان در پایان گفت: در صفحات بعدی که از انقلاب اسلامی در پیش رو داریم مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی همگام با ملت عزیز صفحات افتخارآمیز دیگری را برای نیروی هوایی رقم خواهیم زد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول