اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری 2300 خرده‌فروش مواد مخدر در اسلامشهر

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه در سال 1402 بیش از 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر در اسلامشهر کشف شده است، گفت: در جریان این طرح بیش از 2 هزار و 300 خرده فروش مواد مخدر و باند قاچاقچیان مواد افیونی در اسلامشهر دستگیر شدند.

دستگیری 2300 خرده‌فروش مواد مخدر در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران صبح امروز در حاشیه نمایشگاه ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: با اجرای 92 طرح امنیت محله محور در شهرستان اسلامشهر 17 درصد وقوع سرقت در این شهرستان کاهش یافت.

وی از افزایش 86 درصدی کشفیات سرقت خبر داد و افزود: با اجرای طرح امنیت محله محور، 19 درصد افزایش دستگیری نسبت به سال گذشته در شهرستان اسلامشهر بوده که این نشان دهنده تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی شهرستان اسلامشهر می باشد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در سال 1402 بیش از 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است، تصریح کرد: در جریان این طرح بیش از 2 هزار و 300 خرده فروش مواد مخدر و باند قاچاقچیان مواد افیونی در اسلامشهر دستگیر شدند.

 

 

سردار عزیزی بیان کرد: بیش از یک هزار و 700 معتاد متجاهر در سال 1402 در شهرستان اسلامشهر جمع آوری و به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کاهش 43 درصدی تلفات جاده ای در شهرستان اسلامشهر خبر داد و گفت: تلاش ماموران پلیس راهور و راه این شهرستان و همکاری مردم شهرستان اسلامشهر باعث کاهش آمار تلفات جاده ای در سال 1402 شد.

 

 

سردار عزیزی در پایان ضمن قدردانی از مردم شهرستان اسلامشهر به جهت همکاری با ماموران انتظامی، خاطرنشان کرد: در بحث پیشگیری از وقوع سرقت، مردم باید هوشمندانه عمل کنند و به هشدارهای پلیس در موضوعات پیشگیری از سرقت توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل کنند.

پایان پیام/۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول