اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

۱۵۰ هزار نفر در همدان عضو صندوق روستایی هستند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ هزار نفر در استان عضو این صندوق هستند، گفت: بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ نفر نیز مستمری‌بگیر هستند.

۱۵۰ هزار نفر در همدان عضو صندوق روستایی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حاتم شکری صبح امروز در جمع خبرنگاران در سالن جلسات  صندوق بیمه اجتماعی با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در جهت گسترش عدالت اجتماعی صندوق راه‌اندازی شد اظهار کرد: کاهش مهاجرت از روستا به شهر، حفظ کرامت انسانی، کاهش فقر مطلق و ... از جمله اهداف این صندوق است. 

وی با اشاره به اینکه حق بیمه بودن سالیانه و پرداخت دوسوم آن از سوی دولت از مزایای مهم این صندوق است گفت: دومین صندوق بیمه‌ای بزرگ کشور در این دولت مردمی نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای و بیمه تکمیلی برای مستمری‌ بگیران را فراهم کرده است. 

 مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان با بیان اینکه در کشور بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر  عضو این صندوق هستند که یکصد و ۸۰ هزار نفر هم مستمری می‌گیرند عنوان کرد: بیش از ۱۵۰ هزار نفر در استان عضو این صندوق هستند و بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ نفر هم مستمری بگیر هستند.

وی با بیان اینکه ۵۲ درصد افراد هدف را توانستیم بیمه کنیم و جزو پنج استان برتر در این زمینه هستیم گفت: تمام افراد ۱۸ تا ۵۰ سال می‌توانند عضو این صندوق شوند و ۳۳ هزار نفر از بیمه‌شدگان استان هم خانم هستند.

 شکری با بیان اینکه ۳ هزار و ۲۰۰ عشایر استان زیر پوشش این صندوق هستند خاطرنشان کرد: ۲۰۰ خانواده از عشایر استان از این صندوق مستمری دریافت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال بیش از ۸ هزار نفر در استان بیمه این صندوق شدند افزود: بیش از ۷۰ هزار نفر هم بیمه خود را تمدید کردند که در استان از نرخ ضریب پشتیبانی خوبی برخورداریم و این ۱۳ به یک است. 

 شکری با بیان اینکه بیش از ۲۴ اقدام راهبردی در کشور در این صندوق انجام شده که پرداخت حقوق مستمری‌بگیران یک روز هم دیر نمی‌شود خاطرنشان کرد: در استان همدان ۱۶۵ میلیارد ریال تسهیلات ۵ و ۱۰ میلیون تومانی به همه مستمری‌بگیران واجد شرایط تعلق می‌گیرد که بدون مراجعه به بانک انجام شده و بدون سود و سپرده است.

وی یادآور شد: ما در جهت رضایتمندی مردم بیش از یک هزار میز خدمت برگزار کردیم و خدمات بیمه‌ای خود را به روستا بردیم.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول