اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

تماشای محتوای تلوبیون با اینترنت رایگان از 22 بهمن

با امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان سازمان صداوسیما و شرکت مخابرات ایران، اینترنت مصرفی شش میلیون مشترک اینترنت ثابت مخابرات برای مشاهده محتوای تلوبیون از 22 بهمن و فعلا به مدت شش ماه رایگان خواهد شد.

تماشای محتوای تلوبیون با اینترنت رایگان از 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس، سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه 1402 با حضور رئیس رسانه ملی، آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه میان سازمان صداوسیما و شرکت مخابرات ایران به نمایندگی غلام‌رضا نوری، معاون فضای مجازی سازمان صداوسیما و مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برگزار شد.

تفاهم یادشده در 12 بند مبتنی بر همکاری و هم‌افزایی توسعه محور و در چارچوب بازه زمانی پنج ساله است که امضا شده و اجرایی می‌شود و در گام نخست از اجرای آن، حجم داده مصرفی مشترکین مخابرات (اینترنت ثابت) برای مشاهده محتوای ویدئویی تلوبیون و نیز بهره‌برداری از زیرساخت ایران‌صدا رایگان خواهد شد.

 تامین محتوای سالم مأموریت اساسی رسانه ملی

پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی در این آیین، با اشاره به دغدغه‌های فرهنگی مشترک و مشابه دو حوزه زیرساخت و رسانه ملی گفت: طبیعت و فلسفه وجودی انقلاب اسلامی‌پیشرفت همراه با آرمان و اهداف بلند بوده است.

وی افزود: حضرت امام(ره) پایه انقلاب را برپایه «پیشرفت بر مبنای آرمان‌های اصیل» بنا نهاده که تبدیل به گفتمان انقلاب اسلامی‌ شده است.

رئیس رسانه ملی با تأکید بر اینکه ما ایرانیان تنها به فرهنگ مبتنی بر آرمان‌های اصیل ایرانی اسلامی‌مان افتخار نمی‌کنیم، بلکه به پیشرفت‌هایمان و قرار گرفتن در رتبه‌های بالای علم و دانش و فناوری در جهان نیز می‌بالیم، گفت: تجربه زیسته‌ قابل اتکایی داریم که دنیا آن را تحسین می‌کند و نکته قابل توجه آنکه علی‌رغم ظلم‌ها، چالش‌ها و سختی‌هایی که بر کشور رفته به این جایگاه دست یافته‌ایم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول