اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

توسعه صنعت خودرو از کرمان عبور می‌کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه خودروسازی گفت: توسعه صنعت خودروی کشور از استان کرمان عبور می‌کند.

توسعه صنعت خودرو از کرمان عبور می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امیر حسن‌زاده شامگاه سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه در حاشیه افتتاح نمایشگاه خودرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کرمان یک استان معدنی‌ست و به سمت صنعتی شدن پیش می‌رود، این استان ظرفیت‌های زیادی در بخش خودروسازی دارد و توسعه صنعت خودرو از استان کرمان عبور می‌کند.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان یکی از قطب‌های صنعتی حوزه خودرو در کشور است، ابراز کرد: تولیدات خوبی در خودروهای سنگین و سبک در استان کرمان شاهد هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان ادامه داد: نمایشگاه تخصصی خودرو را هرساله در استان کرمان برگزار می‌کنیم و هرسال هم بهتر می‌شود.

حسن‌زاده بیان داشت: از شرکت‌های خودروساز به‌ویژه شرکت‌های تولید خودروهای سنگین دعوت می‌کنیم در استان کرمان حضور بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه خدمات پس از فروش مهمترین ظرفیت برای خودرو است، برگزاری نمایشگاه خودرو را ظرفیت مطلوبی برای آشنایی و استفاده از خدمات پس از فروش خواند.

حسن‌زاده از برگزاری نشست‌های تخصصی در حاشیه نمایشگاه خودروی استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: معادن بزرگ و کوچک‌مقیاس در استان کرمان داریم که معادن کوچک‌مقیاس می‌توانند از کامیون‌های به‌نمایش گذاشته شده در نمایشگاه استفاده کنند.

وی با قدردانی از حضور خودروسازان در نمایشگاه خودروی کرمان از مردم برای بازدید از این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های جنوب‌شرق دعوت به‌عمل آورد.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول