اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

روح الامین: پوستر نمایشگاه رسانه‌ها ترجمه یک انسان‌رسانه است

محمد روح‌الامین طراح پوستر بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: اگر بخواهیم طرح پوستر را در قامت یک شخصیت ببینیم، می‌تواند ترجمه انسان‌رسانه باشد.

روح الامین: پوستر نمایشگاه رسانه‌ها ترجمه یک انسان‌رسانه است

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، صبح امروز در در نشست خبری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، از پوستر این دوره از نمایشگاه رسانه‌های ایران رونمایی شد. محمد روح الامین طراحی این پوستر را برعهده داشته است.

روح‌الامین طراح پوستر بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در این نشست در رابطه با این اثر گفت: اگر بخواهیم طرح پوستر را در قامت یک شخصیت ببینیم، می‌تواند ترجمه انسان‌رسانه باشد که به عنوان یک فرد می‌تواند تمام مسئولیت‌ها را بپذیرد و در معرض اخبار قرار بگیرد و اخبار و فیلم تولید کند و بعد آن را در دید عموم قرار دهد.

او افزود: یک اثر سورئال برای این جشنواره طراحی کردم و تلاش کردم ارتباط مردم و رسانه را صمیمی‌تر کنم.

او با بیان اینکه رسانه‌های جدید شباهتی به رسانه‌های گذشته ندارند، گفت: رسانه‌های جدید بیشتر شبیه به روبات شده‌اند، یعنی در کنار پخش صدا و تصویر، همه چیز را ضبط می‌کنند و من سعی کردم این شکل جدید رسانه را در قالب تصویر ترجمه کنم.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند ۱۴۰۲ با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول