اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

طرحها و خدمات متنوع بانکی و بیمه ای برای بازار طلا و شرکتهای دانش بنیان

دکتر علی جباری نایب رییس هیات مدیره بانک آینده و دکتر عابدینی عضو هیات مدیره بانک آینده از نمایشگاه طلا و جواهر و تجهیزات طلا در مجموعه بزرگ ایران مال بازدید کردند.

طرحها و خدمات متنوع بانکی و بیمه ای برای بازار طلا و شرکتهای دانش بنیان

 در جریان این بازدید اعضای هیات مدیره از غرفه های مختلف نمایشگاه طلا، با مسئولین غرفه ها و مدیران شرکت های دانش بنیان که محصولات تولیدی خود را به نمایش گذاشتند به مذاکره و تبادل نظر پرداختند.

در نشست مشترک دو عضو هیات مدیره بانک آینده با مدیران اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر و مصنوعات مربوطه و شرکت های دانش بنیان مباحث مختلفی مطرح گردید و با عنایت به ظرفیت و توان بانک آینده و شرکت بیمه رازی توافقاتی در حوزه های مختلف حاصل گردید.

تمرکز عملیات مالی صنوف وابسته به اتحادیه طلا و جواهر در بانک آینده و استفاده از ابزارهای مدرن بانک آینده ازجمله بانکداری الکترونیکی برای تسهیل عملیات مالی سازندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر و مصنوعات آن.

تعریف خدمات جدید بانکی برای صنف طلا و جواهر کشور، ارائه خدماتی در حوزه پوششهای بیمه ای متنوع در این زمینه.

با توجه به حضور شرکت های دانش بنیان و استفاده از نخبگان علمی کشور از دانشگاه های معتبر از جمله دانشگاه صنعتی شریف در تولید محصولات ملی  و به منظور حمایت از نخبگان و شرکت های دانش بنیان و محصولات تولیدی آنها، همکاری های مشترک و استفاده از ظرفیت های متقابل بانک آینده و بیمه رازی و شرکت های دانش بنیان و نخبگان کشور با هدف هم افزایی و حمایت از سرمایه ملی کشور مطرح و مورد توافق قرار گرفت.

طرح بانک طلا و طرحهای بیمه ای برای تضمین بازار طلا و جواهر و محصولات شرکت های دانش بنیان و حمایت از تولید ملی و استفاده بهینه از توانمندی های متقابل مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

با توجه به حضور پر رنگ اتحادیه طلا و جواهر، بانک آینده و شرکت بیمه رازی در نمایشگاه می توان اظهار امیدواری کرد در آینده ای نزدیک اتفاقات خوبی در ارائه خدمات متنوع بانکی و بیمه ای و حمایت از شرکت های دانش بنیان خواهد افتاد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول