اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افتتاح 3 جایگاه عرضه سوخت مایع در چهارمحال و بختیاری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت دهه فجر امسال سه جایگاه عرضه سوخت مایع در شهرهای طاقانک، فلارد و لردگان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اشتغال‌زایی ۲۴ نفر افتتاح شد.

افتتاح 3 جایگاه عرضه سوخت مایع در چهارمحال و بختیاری

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ساسان تیموری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی این استان دارای سه جایگاه سوخت بود اما هم اکنون این استان دارای ۵۹ جایگاه عرضه سوخت فرآورده‌های نفتی و ۴۱ جایگاه سوخت گاز است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری افزود: این شرکت دارای یک انبار و سه ناحیه در شهرکرد، لردگان و بروجن و یک مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون به صورت روزانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بنزین و ۷۰۰ هزار لیتر نفت و گاز در جایگاه‌های استان عرضه می‌شود.

تیموری ادامه داد: فرآورده‌هایی که در سطح استان عرضه می‌شود شامل بنزین معمولی، سوپر و یورو است و نفت و گاز نیز به ۲ صورت معمولی و یورو به هم استانی‌ها عرضه می‌شود.

افزایش و نوسازی ۳۵ درصدی ناوگان نفت‌بری در دولت سیزدهم

وی عنوان کرد: بهینه‌سازی، احداث نیروگاه‌های خورشیدی، تعویض و ارتقا سیستم‎‌های شوفاژخانه‌های مرکزی در سطح منطقه و نواحی، تبدیل کلیه روشنایی‌ها و ال ای دی‌ها در دولت سیزدهم انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش و نوسازی ۳۵ درصدی ناوگان نفت‌بری در استان، گفت: ۴۵ دستگاه نفت‌کش نیز با اشتغال‌زایی ۹۰ نفر به شبکه سوخت‌رسانی اضافه شده است.

وی ادامه داد: همچنین طی این ۲ سال حدود ۳ هزار و ۶۰۰ خودرو عمومی به صورت رایگان دوگانه سوز شده است.

تیموری بیان کرد: به مناسبت دهه فجر امسال سه جایگاه عرضه سوخت مایع در شهرهای طاقانک، فلارد و لردگان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اشتغال‌زایی ۲۴ نفر افتتاح شد.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز یک جایگاه عرضه سی ان جی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان با اشتغال ۶ نفر به بهره‌برداری رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری افزود: طی این ۲ سال بالغ بر یک میلیون لیتر سوخت هواپیما برای ۶۱۸ پرواز تامین شده است.

۸ هزار و ۵۰۰ خانوار فاقد گاز طبیعی در چهارمحال و بختیاری

وی ادامه داد: ۸ هزار و ۵۰۰ خانوار فاقد گاز طبیعی در مناطق صعب‌العبور استان زندگی می‌کنند و سالانه ۱۱ میلیون لیتر سوخت به این مناطق ارسال می‌شود.

تیموری اظهار داشت: طی ۲۹ ماه گذشته بیش از ۱.۶ میلیارد لیتر فرآورده سوختی در سطح عرضه شده است.

وی گفت: طی سال جاری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان سوخت به گلخانه‌های استان و ۱۴۵ میلیارد تومان به بخش صنعت و ۷۵۰ میلیارد به بخش کشاورزی تخصیص داده شده است.

پایان پیام/۶۸۰۴۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول