اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دهه فجر ۱۲ پویش نجات قطره‌ها در ۱۲ محله کم برخودار برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری پویش نجات‌ قطره‌ها به مناسبت دهه مبارک فجر در ۱۲ مدرسه محروم و کم‌برخوردار شهر کرج خبر داد.

دهه فجر ۱۲ پویش نجات قطره‌ها در ۱۲ محله کم برخودار برگزار می‌شود

امیر اشتری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج همواره از فعالیت‌های فرهنگی برای شهروندان استقبال می‌کند، گفت: دهه فجر و ایام آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بهترین مجال برای برگزاری رویدادهای فرهنگی در سطح محلات شهر کرج است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم در کنار سایر برنامه‌های شهرداری، در انجام پویش نجات قطره‌ها مشارکت کنیم.

وی افزود: بسیاری از مدارس در سطح کرج به ویژه در مناطق محروم، با کمبود امکانات و تجهیزات مواجه هستند و تلاش می‌کنیم در قالب برگزاری این رویداد، به مدارسی که در حوزه تأمین رنگ و زیباسازی فضای مدرسه با مشکل مواجه هستند، به بهانه جشن انقلاب کمک کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در پایان، گفت: ۱۲ مدرسه در نقاط کم‌برخوردار کرج، از تاریخ ۱۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه، میزبان رویداد نجات قطره‌ها خواهد بود تا دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه اول(پسران و دختران) در قالب نقاشی دیواری با مفاهیم آموزش شهروندی آشنا شوند و محیطی شاد و صمیمانه را تجربه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول