اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

دستاوردهای نظام و سیاه‌نمایی رسانه‌های معاند تبیین ‌شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: رسانه‌های معاند دستاوردهای نظام را ناچیز جلوه می‌دهند لذا می‌طلبد دستاوردهای نظام و سیاه‌نمایی این رسانه‌هابرای مردم تبیین شود.

دستاوردهای نظام و سیاه‌نمایی رسانه‌های معاند تبیین ‌شود

علی‌اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: با تلاش خادمان نظام اسلامی این انقلاب مسیر تعالی خود را همچنان طی می‌کند. 

وی با عنوان اینکه رسانه‌ها به راحتی اذهان مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهند، افزود: عصر امروز، عصر رسانه است و زندگی ما هم چه بخواهیم و چه نخواهیم، وابسته به رسانه است. 

حسینی عنوان کرد: قطع به یقین به صورت ناخودآگاه تحلیل‌های هوشمندانه و مخرب رسانه‌های معاند روی اذهان مردم جامعه ایران تاثیر می‌گذارد. 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: رسانه‌هایی که اختصاصا ضد مذاهب شیعه و سنی فعالیت می‌کنند از سوی یک دشمن مشترک هدایت و راهبری می‌شوند و اغلب مردم از ماهیت این رسانه‌ها اطلاع ندارند.

حسینی اظهار داشت: متاسفانه برخی از آحاد جامعه از جنگ شناختی و ادراکی دشمن تاثیر گرفته‌اند و احساس می‌کنند ایران اسلامی در رویارویی با دشمنانش قدرت و جدیت ندارد اما در حقیقت قدرت و توانایی ایران ما فوق ‌تصور است.

وی اضافه کرد: رسانه‌های معاند به گونه‌ای تولیدمحتوا می‌کنند که مردم ایران فقط کاستی‌های مملکت را می‌بینند و دستاوردهای آن ناچیز جلوه می‌کند.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار داشت: وقتی در جامعه چالشی پیش می‌آید، رسانه‌های معاند بلافاصله با مغلطه کردن، این چالش را پای تمام مسوولان و کارکنان نظام می‌نویسند. 

وی گفت: بالاخره در هر مملکتی افرادی پیدا می‌شوند که کم کاری کنند و یا مرتکب فساد شوند که نباید آن را به تمام کارکنان تعمیم داد، اکثر افرادی که در نظام اسلامی مشغول فعالیت هستند افرادی خدوم و پرتلاش هستند که هدفشان تعالی مملکت و خدمت به مردم جامعه است.

حسینی با اشاره به وضعیت مملکت ایران قبل از انقلاب عنوان کرد: شاه مملکت یک دست‌نشانده بود و از خود اختیاری نداشت اما جوانان امروزی چون آن فضا را ندیده اند فکر می‌کنند شاه یک شخصیت افسانه‌ای بوده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در ادامه با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات اسفندماه امسال، تصریح کرد: کارمندان به عنوان قشر تحصیلکرده و فرهیخته جامعه باید دستاوردهای نظام و سیاه‌نمایی رسانه‌ای توسط دشمن را برای مردم تبیین کنند.

حسینی عنوان کرد: گاهی اوقات اغتشاشات خیابانی به احساس تبعیض بر می‌گردد و فردی که این احساس به او دست می‌زند با بروز خشونت در کف خیابان خود را ارضا می‌کند.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تاکید براینکه کسی که در انتخابات شرکت نمی‌کند نباید انتظار مطالبه‌گری از نمایندگان مجلس را داشته باشد، گفت: بخشی از محرومیت استان ما به موضوع قانون‌گذاری بر می‌گردد و مردم باید برای رفع این مشکلات نماینده‌ای توانا و مدبر را به مجلس بفرستند و در ادامه کار نیز از او مطالبه جدی کنند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول