اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

اجرای طرح یارانه مضاعف فجرانه از فردا

معاون رفاهی وزیر کار‌ گفت: طرح یارانه مضاعف فجرانه از فردا به مدت سه ماه اجرا می شود.

اجرای طرح یارانه مضاعف فجرانه از فردا

به گزارش  خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علیرضا عسگریان، معاون رفاهی وزیر کار‌ با بیان اینکه طرح یارانه مضاعف ۲۲۰ هزارتومانی علاوه بر یارانه معیشتی به افراد دهکهای ۱تا ۷ پرداخت می شود،گفت که در حال حاضر ۶۱ میلیون نفر شامل ۷ دهک از طرح یارانه مضاعف فجرانه استقبال کردند.
وی گفت: قیمت سبد کالا شامل  شیر، پنیر، ماست، مرغ، تخم مرغ، روغن، حبوبات و گوشت از ۵۲۳هزار به ۷۴۳ هزار تومان رسیده که با یارانه جبرانی ۲۲۰ هزار تومانی جبران می‌شود.

به گفته وی، طرح یارانه مضاعف فجرانه از سه شنبه 17 بهمن به مدت سه ماه اجرا می شود. یارانه مضاعف ۲۲۰ هزارتومانی علاوه بر یارانه معیشتی به افراد دهکهای درآمدی ۱ تا ۷ پرداخت می‌شود.

بنابر گفته علیرضا عسگریان معاون رفاهی وزیر کار، در حال حاضر ۶۱ میلیون نفر شامل ۷ دهک از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال کردند.

وی گفت. قیمت سبد کالا شامل شیر پنیر ماست مرغ تخم مرغ روغن ماکارونی برنج قندو شکر حبوبات و گوشت به قیمت پایه ۵۲۳ هزار تومان است که نرخ روز آن ۷۴۳ هزار است، تفاوت آن ۲۲۰ هزار تومان است که این تفاوت با یارانه مضاعف جبران می‌شود.

به گفته عسگریان، دولت ماهانه ۳۵ هزار میلیارد تومان یارانه معیشت و یارانه مضاعف می‌پردازد.

معاون رفاهی وزیر کار بیان داشت: در حال حاضر ۲۱۰ هزار فروشگاه در کشور متصل به طرح کالابرگ شده است.

بر اساس گفته عسگریان، میزان استقبال از طرح یارانه مضاعف ۱۶ درصد رشد کرده است در طرح فجرانه یارانه مضاعف از ۱۲۰ هزار به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته و شرط خرید ۲۰۰ هزار تومان از یارانه معیشتی هم حذف شده است.

به گفته عسگریان برای اطلاع از میزان یارانه و اعتبار باقیمانده و نیز نشانی فروشگاههای طرف قرارداد، از برنامه کاربردی «شما» شبکه ملی اعتبار یا کد دستوری #1463*500* استفاده شود یا شماره تماس ۶۳۶۹ مرکز پاسخگویی در خدمت مردم است

عسگریان معاون وزیر رفاه گفت: طرح فجرانه یارانه مضاعف علاوه بر طرح حمایت از ۱۳۲ هزار کودک در ۷ دهک و نیز طرح حمایت از مادران شیرده برای حمایت از امنیت غذایی افراد کم درآمد جامعه اجرا می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول