اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

پوسترهای ادوار فجر دیدنی می‌شوند

نمایشگاه محیطی پوسترهای ادوار جشنواره‌های فیلم، تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی فجر، صبح فردا سه‌شنبه ۱۷ بهمن در کوشک هنر افتتاح می‌شود.

پوسترهای ادوار فجر دیدنی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس، نمایشگاه محیطی پوسترهای ادوار گوناگون جشنواره‌های هنری فجر، فردا سه‌شنبه ۱۷ بهمن، ساعت ۸:۳۰ صبح با حضور محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ، محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، امیر عبدالحسینی دبیرکل فجر شانزدهم و جمع دیگری از مسئولین فرهنگی و دست‌اندکاران فجر شانزدهم در کوشک هنر افتتاح می‌شود.

پوستر یکی از شاخه‌های اصلی در هنر ارتباط تصویری و از کاربردی‌ترین گرایش‌های هنرهای تجسمی است که بیشترین بیننده و مخاطب را به خود اختصاص می‌دهد.

بر همین اساس، جشنواره هنرهای تجسمی فجر در گام شانزدهم خود بر آن شد تا مجموعه‌ پوسترهای دوره‌های گوناگون جشنواره‌های فیلم، موسیقی، تئاتر و هنرهای تجسمی فجر را که برخی از آنها توسط طراحان نامدار معاصر طراحی شده‌اند، به صورت محیطی در یک نمایشگاه مجزا به نمایش بگذارد.

این نمایشگاه هنری که از ۱۷ تا ۲۴ بهمن دایر خواهد بود، مشتمل بر ۱۲۷ پوستر است.

علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه محیطی پوسترهای فجر می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ به کوشک هنر واقع در منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد تهران مراجعه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول