اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دستگیری قاچاقچی مسلح با کشف ۲۱۶ کیلو تریاک در کرمان

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری قاچاقچی مسلح و کشف ۲۱۶ کیلو تریاک به همراه یک قبضه سلاح جنگی و مهمات در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر خبر داد.

دستگیری قاچاقچی مسلح با کشف ۲۱۶ کیلو تریاک در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عبدالعلی روانبخش اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات کهنوج در پی رصد اطلاعاتی احدی از قاچاقچیان معروف، که به‌وسیله همدستانش در جابه‌جایی و انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی استان به شهرستان کهنوج نقش بسزایی دارند، از ورود محموله مواد مخدر به داخل شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: در این رابطه ماموران انتظامی با یکسری کار اطلاعلاتی و ضمن هماهنگی قضائی در یک عملیاتی غافلگیرانه موفق شدند متهم را در یک منزل مسکونی  دستگیری و ۲۱۶ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک و یک قبضه سلاح جنگی و مهمات را  در این منزل کشف کنند.

 جانشین  فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول