اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

صندوق رأی یک امانت در دست بازرسان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: دولت خود را مکلف می‌داند که از آراء مردم صیانت کند و بازرسی انتخابات رسالت بسیار سنگین و خطیر است‌.

صندوق رأی یک امانت در دست بازرسان است

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و رئیس هیات بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان ایلام در نشست آموزش بازرسین و سربازرسین شهرستان مهران در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: ۴ راهبرد اساسی انتخابات امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت است که بازرسان مسئولیت تامین سلامت انتخابات را بر عهده دارند.

وی افزود: انتخابات امسال دارای اهمیت بسیار زیادی است. بازرسی انتخابات رسالت بسیار جدی، سنگین و خطیری است و در این راستا بازرسان باید در هر جایگاهی که هستند بی‌طرف باشند و فقط وظایف قانونی خود را انجام دهند.

معاون استاندار ایلام با تاکید بر پرهیز بازرسان از جانبداری در انتخابات، ادامه داد: تمرکز ما باید بر اجرای قانون رعایت اصل بی‌طرفی باشد.

هژبری، امیدآفرینی در کنار بازرسی انتخابات را از وظایف شرعی بازرسان عنوان و خاطرنشان کرد: لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه شرعی همه ماست و در این راستا باید همه کمک کنیم تا حضور مردم در پای صندوق‌های رای پررنگ باشد.

معاون استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: به برکت انقلاب، از نظر جراحی مغز و اعصاب کودکان رتبه اول دنیا؛ در حوزه چشم پزشکی، اول خاورمیانه و در حوزه پیوند اعضا و همچنین سلول‌های بنیادین یکی از ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم و این در حالی است که در هیچ کدام از این موارد، قبل از انقلاب جایگاهی در دنیا نداشته‌ایم.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان ایلام با بیان اینکه در ۲ سال گذشته بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه عمرانی استان ایلام سرمایه‌گذاری شده است، تصریح کرد: تمرکز ما در دولت سیزدهم بر روی تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است و پروژه‌ای که از اعتبار کافی برخوردار نباشد، کلنگ زنی نخواهد شد.

وی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم در تحقق وعده‌هایمان صداقت داشته باشیم و هر جا که نتوانیم کاری انجام دهیم با صدای رسا به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

هژبری یادآور شد: بیان دستاوردها به معنای نداشتن مشکل نیست و ما می‌پذیریم که در حوزه معیشتی با مشکلات و تنگناهایی مواجه هستیم که البته این ناشی از فشار اقتصادی دشمن و تحریم‌های ناجوانمردانه آن‌ها بر اقتصاد کشور است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول