اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خبرهای خوش مدیر آموزش و پرورش بهمئی از سهمیه‌های جدید استخدامی

مدیر آموزش و پرورش بهمئی از پی گیری‌ها و سهمیه‌های جدید در این شهرستان خبر داد.

خبرهای خوش مدیر آموزش و پرورش بهمئی از سهمیه‌های جدید استخدامی

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی اظهار کرد: معلم به عنوان محوری‌ترین و مؤثرترین عنصر در آموزش‌ و پرورش، نقش اساسی در کیفیت و عدالت آموزشی دارد و تأمین معلمان توانمند و با انگیزه متناسب در یک محدوده کیفی از جمله شاخص‌های عدالت محوری نظام آموزشی محسوب می‌شود.

مسعود فرح بخش افزود: با توجه به اینکه شهرستان بهمئی شهرستان استعدادها و منطقه نفت‌خیر است گفت: متاسفانه هر سال در آزمون سراسری  سهمیه این شهرستان در دانشگاه فرهنگیان محدود و متناسب با نیاز و جمعیت دانش آموزی  این شهرستان  نبود و این سهمیه کم اعتراض و نارضایتی دانش آموزان و اولیا را در پی داشت.

وی ادامه داد: از روز اول کاری که به عنوان خادم مردم منصوب شدم تمام تلاش و توان خود را جهت ارتقا و افزایش سهمیه شهرستان بهمئی در کنکور سراسری و آزمون استخدامی آموزش و پرورش به کار بستم.

این مسوول ادامه داد: از تمام مسیرها و ظرفیت ها نهایت تلاش خود را انجام دادم تا سهمیه استخدامی بهمئی افزایش یابد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی بیان کرد: با تلاش و پیگیری های فراوان اینجانب و همکارانم در اداره شهرستان و رایزنی های فرماندار، مدیرکل و نماینده شهرستان‌های چهارگانه توانستیم سهمیه خوبی برای بهمئی جذب کنیم.

فرح‌بخش با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون انقلابی در افزایش سهمیه استخدامی شد گفت: ۱۵۰ نفر ماده ۲۸  آموزگار،دبیری، دانشگاه فرهنگیان، هنرآموزی از طریق آزمون سراسری و آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به شهرستان اختصاص خاطرنشان کرد: در امسال حدود ۳۹ نفر جذب خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با اشاره به این آمار ادامه داد: سهمیه استخدامی آموزش و پرورش در بهمئی طی یک سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشت.

وی با اشاره به جذب نیروی جدید از طریق آزمون سراسری آموزش و پرورش خبر داد و آنها را اعلام کرد و گفت: در مجموع 22 نفر به تفکیک امسال از طریق آزمون جذب می شوند سهمیه آزاد 13 نفر8 آقا، 5 خانم، سهمیه، ایثارگران 25 درصد 6 نفر3 آقا، 3 خانم، سهمیه ایثارگران 5 درصد 2 نفر 1 آقا، 1خانم، سهمیه معلولان 1 نفر خانم است.

این مسوول با اشاره به سهمیه‌های دبیری-هنرآموز شهرستان بهمئی به تفکیک گفت: دبیر تربیت بدنی آزاد 1 مرد، دبیر معارف: آزاد 1 مرد، دبیر ریاضی: آزاد 2 نفر آقا 1، خانم1، دبیر زبان انگلیسی آزاد 1 مرد، دبیر ادبیات فارسی آزاد 1 زن، دبیر عربی آزاد 1 مرد، دبیر علوم تجربی-شیمی: آزاد 1 زن، دبیر علوم تجربی- فیزیک آزاد 1 مرد، دبیر علوم تجربی-زیست شناسی: آزاد 1 مرد، دبیر فرهنگ و هنر: آزاد 1 مرد، دبیر کار و فناوری آزاد 2 نفر آقا 1، خانم 1، دبیر مطالعات اجتماعی آزاد 1 مرد، هنرآموز مکانیک خودرو آزاد 1 مرد، هنرآموز، حسابداری: آزاد 1زن، هنرآموز ساختمان: آزاد 1 است.

فرح‌بخش در پایان گفت: در حال رایزنی هایی مجدد هستیم جهت اختصاص جذب سهمیه بیشتر در آزمون کنکور سراسری در دانشگاه فرهنگیان هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول