اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حملات هوایی اشغالگران به جنوب لبنان

شبکه «المنار» بامداد دوشنبه گزارش داد که هواپیماهای جنگی نیروی هوایی اشغالگران، ۳ مرتبه به شهرک‌های «مارون الراس» و «یارون» حمله کردند.

حملات هوایی اشغالگران به جنوب لبنان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی بامداد دوشنبه از تکرار حملات تجاوزکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.

شبکه «المنار» در خبری فوری در این‌باره گزارش داد که هواپیماهای جنگی نیروی هوایی اشغالگران، ۳ مرتبه به شهرک‌های «مارون الراس» و «یارون» حمله کردند.

دقایقی بعد، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که تأسیسات متعلق به جنبش مقاومت اسلامی لبنان در مارون‌الرأس را هدف حمله قرار داده است.

پیش از این، عصر یکشنبه حزب الله اعلام کرد در پاسخ به حملات صهیونیست‌ها به روستاها و منازل غیرنظامی در لبنان، دو پایگاه متعلق به رژیم اشغالگر قدس را هدف قرار داده است.

رسانه‌های صهیونیستی نیز خبر دادند که ۱۵ فروند موشک از خاک لبنان به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

جنبش حزب‌الله لبنان از ابتدای آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون که ۱۱۹ روز از آن می‌گذرد، عملیات‌ها و حملات خود را در حمایت از مردم ثابت‌قدم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از نیروهای شجاع مقاومت فلسطین ادامه داده و موجب تلفات مستقیم در صف اشغالگران شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول