اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مبارزین و زندانیان سیاسی پیشکسوت قبل از انقلاب در قزوین تجلیل شدند

همایش تجلیل از مبارزین و زندانیان سیاسی مسلمان پیشکسوت قبل از انقلاب در قزوین به همت سپاه صاحب الامر (عج) قزوین برگزار شد.

مبارزین و زندانیان سیاسی پیشکسوت قبل از انقلاب در قزوین تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همایش تجلیل از مبارزین و زندانیان سیاسی مسلمان پیشکسوت قبل از انقلاب با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین امشب در سالن اجتماعات تالار لاله سپاه صاحب الامر (عج) قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام مجتبی قائد امینی دبیر کانون زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب در قزوین در ابتدای این همایش اظهار کرد: خوشحالیم که هر سال درخت انقلاب را پربارتر و پرثمرتر و پرچم ایران اسلامی را برافراشته‌تر و نام امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شهدا را بلندتر نظاره گر هستیم.

وی افزود: برخی از دوستان در دوران انقلاب به ۱۰ تا ۱۵ سال به زندان محکوم هستند اما چون انقلاب اسلامی ایران پیروز شدند از زندان آزاد شدند.

برای جلوگیری از تحریف، روایات روزهای انقلاب باید برای نسل جدید بازگو شود

این مسوول تصریح کرد: هرگز فکر نمی کردیم انقلاب ایران به این زودی به پیروزی برسد و تصور می‌کردیم شاید ۳۰ یا حتی ۴۰ سال به طول انجامد اما رهبر کبیر انقلاب واقعا کارستان کرد و پیروزی انقلاب در حقیقت معجزه الهی بود و حاصل گفتن لبیک مردم به فرمایشات امام راحل بود.

وی عنوان کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اسلامی که امروز شاهد درخشش آن در پهنه جهانی هستیم همچون انفجار نور بود.

حجت الاسلام قائد امینی خاطرنشان کرد: انقلابیونی که طرفدار انقلاب و امام بودند و برای پیروزی انقلاب تلاش می‌کردند هیچ چشمداشتی برای کسب مال و مقام نداشتند.

وی تاکید کرد: روایات روزهای انقلاب باید برای نسل امروز بازگو شود چراکه دشمنان انقلاب و نظام با دروغ‌‌گویی و شبهه افکنی در حال تحریف و وارونه جلوه دادن وقایع رخ داده در دوران انقلاب هستند.

این مسوول در پایان گفت: خدا را شاکریم که رهبر معظم انقلاب در راس نظام قرار گرفته و سکان هدایت کشور را به دست گرفتند و راه و مسیر امام راحل را ادامه می‌دهند که جای بسی افتخار است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول