اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

انتخابات فصل مهره‌چینی مردم برای خودشان است

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان رضوی گفت: در نگاه امام نقش مردم نقش اصلی است و امسال نیز در آستانه یک آزمون مهم سیاسی هستیم و در حقیقت انتخابات فصل مهره‌چینی مردم برای خودشان است.

انتخابات فصل مهره‌چینی مردم برای خودشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخس، حجت‌‌الاسلام علیرضا جوانشیری امروز در همایش رسالت علما در بصیرت افزایی و جهاد تبیین با حضور ائمه جمعه و جماعت اهل سنت سرخس در مسجد‌ النبی(ص) اهل سنت این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر ایامی برای تقدیر و تشکر از کسانی است که با عمل و تلاش خود انقلاب را به اینجا رساندند و ما باید بدانیم که روایت دشمن درباره کشور یک روایت غیرواقعی و غیرحقیقی است.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان رضوی بیان کرد: روایت ما همین است که در حوزه فضایی در جایی قرار گرفتیم که دشمن خوابش را هم نمی‌تواند ببینید و در حوزه آموزش به سطح قابل قبولی رسیدیم و در عرصه پزشکی در قبل از انقلاب پزشکان هندی و پاکستانی در کشور طبابت می‌کردند اما اکنون پزشکان خود ما هستند.

وی افزود: کشوری بودیم که در قبل از انقلاب به ۲۰ هزار مستشار آمریکایی حقوق می‌دادیم و در فیش حقوقی آنها حق توحش داده می‌شد‌ و سفیر آمریکا مقدرات ما را تعیین می‌کرده است و موقعیت سفیر آمریکا از موقعیت شاه بالاتر بوده است.

 

جوانشیری اظهار کرد: دشمنان به جای گریه برای ملت ایران به حال و روز خودشان گریه کنند چرا که ملت ایران ملت مقتدری است و محصول معجزه حضور مردم انقلاب اسلامی، پیروزی در دفاع مقدس و تحمل تحریم‌ها بوده و انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان رضوی بیان کرد: در نگاه امام نقش مردم نقش اصلی است و امسال نیز در آستانه یک آزمون مهم سیاسی هستیم و در حقیقت انتخابات فصل مهره‌چینی مردم برای خودشان است.

وی تاکید کرد: مشارکت مردم بسیار مهم است و مشارکت در انتخابات از شرکت در انتخابات مهمتر است زیرا مشارکت به معنی دقت در انتخاب است.

جوانشیری تاکید کرد: انقلاب اسلامی ثابت کرده هر جا ملت اراده کرده است انقلاب اطاعت کرده است و در هر انتخاباتی انقلاب اسلامی اراده مردم را تثبیت کرده است و برای مقابله با دشمنان نیاز به ایجاد صف مشترک داریم.

 

امام جمعه سرخس نیز در این همایش بیان کرد: وقتی آیات قرآن درباره جاهلیت را کنار هم می‌گذاریم هندسه جوامع جاهلیت را به دست می‌آوریم و در زمان ما این تفکر جاهلی از سوی صهیونیست و انگلیس به جوامع تزریق شده است.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: بشر امروزی قانون همجنسگرایی را مصوب کرده است و مسئله‌ای مانند جهاد نکاح را مطرح کرده است و اینها قوانین جاهلیت است.

وی افزود: تبرج جاهلیت را امروز در دنیا می‌بینیم که به وسیله شبکه‌های متعدد، مدام برهنگی و مدگرایی و استفاده ابزاری از زن تزریق می‌شود و به دنبال آلوده کردن جوانان هستند.

بختیاری با بیان اینکه ما یک امت هستیم و باید روی مشترکات تاکید کنیم، گفت: ما دشمن مشترک داریم و سخت‌ترین دشمنان و خطرناک‌ترین دشمن مومنین، یهود است و باید برای دشمنی علیه صهیونیست متحد باشیم.

امام جمعه سرخس گفت: دشمن تلاش دارد روی اختلافات کار کند و بر مشارکت سیاسی اثر بگذارد و ما باید بدانیم که حضور پای صندوق‌های رای دشمنان را عصبانی می‌کند و این دارای اجر و پاداش است.

امام جمعه اهل سنت سرخس نیز در این همایش با اشاره به اهمیت حفظ وحدت در جامعه اسلامی، گفت: این امنیت و اقتدار نظام اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم و باید با حفظ وحدت جامعه این امنیت پایدار را حفظ کرد.

مولوی احمد پارسا بیان کرد: یکی از کارهای لازم برای حفظ وحدت حضور پرشور و گسترده در پای صندوق‌های رای است.

فرماندار سرخس نیز در این جلسه گفت: فرآیند انتخابات امسال با توجه به تنوع حضور کاندیداهای مختلف یک انتخابات سالم، امن، پرشور و رقابتی خواهد بود.

حسن نوری‌زاده عنوان کرد: تلاش همه این است که شاهد حضور پر شور مردم در انتخابات باشیم و این اتفاق در شهرستان سرخس رقم می‌خورد.

پایان پیام/۷۰۰۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول