اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

۱۲ طرح برق رسانی در «مهران» افتتاح و کلنگ‌زنی شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: در چهارمین روز از دهه فجر، تعداد ۵ پروژه برق‌رسانی در «مهران» افتتاح و ۷ طرح نیز کلنگ‌زنی شد.

۱۲ طرح برق رسانی در «مهران» افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ولی‌اله ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام، امروز یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه، در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی۱۲ طرح برق رسانی در شهرستان مهران گفت: از این تعداد، ۵ پروژه برق رسانی افتتاح و ۷ طرح نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی افزود: برای افتتاح و کلنگ‌زنی این تعداد پروژه، اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه و مورد نیاز است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام، ادامه داد: تامین برق روستای بهین بهروزان با حجم فیزیکی ۸۰۰ متر شبکه توزیع و نصب ۲ دستگاه ترانسفورماتور با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال و تامین برق فاز اول مسکن ملی با حجم فیزیکی ۸۰۰۰ متر شبکه فشار متوسط با اعتبار ۶۰ هزار میلیون ریال از جمله پروژه‌های کلنگ‌زنی شده این شهرستان در دهه فجر است.

ناصری خاطرنشان کرد: همچنین تامین برق روستای سرتنگ زعفرانیه با حجم فیزیکی ۱۲ کیلومتر شبکه توزیع و نصب ۲ دستگاه ترانسفورماتور با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال و اصلاح بهینه شهری و روستایی (تبدیل سیم به کابل) با حجم فیزیکی ۳۳ کیلومتر شبکه توزیع و نصب ۶ دستگاه ترانسفورماتور با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال از مهم‌ترین طرح‌های قابل افتتاح دهه فجر در شهرستان مرزی مهران است.

وی تصریح کرد: در حوزه برق‌رسانی به روستاهای استان اقدامات مناسبی انجام و یا در دست اقدام است.

ناصری اظهار داشت: تاکنون ۶٠ میلیارد تومان اصلاح شبکه، بهینه سازی و.. در شهرستان مرزی مهران هزینه شده است.

وی بیان کرد: یکی از اولویت‌های مهم این شرکت، تامین زیر ساخت برق است و در این راستا ۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط در طرح نهضت مسکن ملی در مهران ایجاد می‌شود.

سعید هژبری معاون استاندار ایلام نیز در این آیین گفت: تقویت زیرساخت‌های برق، جهت برگزاری کنگره عظیم اربعین در مهران اولویت مهم دولت است.

فرماندار مهران نیز گفت: شرکت توزیع نیروی برق ایلام با تامین برق به موکب‌ها و…  در ایام اربعین کارنامه درخشانی از خود به‌جای گذاشته است.

شفیعی افزود: آمادگی شرکت برق ایلام به عنوان اولین دستگاه، جهت تامین برق طرح نهضت ملی مسکن ارزشمند و قابل تقدیر است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول