اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برپایی «نمایشگاه عکس گروهی ۴۵» در آبیک

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک از برپایی نمایشگاه عکس گروهی ۴۵ به همت عکاسان در این شهرستان خبر داد.

برپایی «نمایشگاه عکس گروهی ۴۵» در آبیک

محمد صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به همت انجمن فیلم و عکس شهرستان آبیک با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک «نمایشگاه عکس گروهی ۴۵» افتتاح شد.

وی افزود: در این نمایشگاه تعداد ۴۵ عکس بر روی شاسی در سایز ۶۰ در ۹۰ با موضوع آزاد اجتماعی، مذهبی، آثار باستانی، پرتره و طبیعت در معرض دید عموم قرار گرفته است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک بیان کرد: در این نمایشگاه آثاری از استاد سید یحیی عرشیها از اساتید عکاسی استان قزوین و ۱۰ عکاس فعال انجمن فیلم و عکس همچون مهران محمدی، مصطفی کریمی، مهرداد زیارانی، بهرام قربانی، امیر محمدی، مجتبی نبی لو، امیر علی رسولی، مهری جبارپور و معصومه خیل نژاد در نگارخانه استاد شهریار مجتمع فرهنگی و هنری باران به تصویر کشیده شده است.

صمدی افزود: این نمایشگاه روز گذشته با حضور استاندار قزوین، فرماندار شهرستان آبیک و دیگر مسوولان استان و شهرستان و مسوول انجمن فیلم و عکس و هنرمندان عکاس افتتاح شد.

وی یادآور شد: نمایشگاه عکس گروهی ۴۵ به له مدت یک هفته صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹  برای بازدید عموم و علاقمندان دایر است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول