اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

60درصد زنجانی‌ها سهامدار شرکت سهام عدالت هستند

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه بالای 60 درصد از مردم سهام‌دار شرکت سهام عدالت هستند، گفت: ما دغدغه داریم که مردم در این مجمع حضور یافته و موضوع را جدی بگیرند، چرا که در نهایت که سود آن متوجه خود مردم خواهد بود.

60درصد زنجانی‌ها سهامدار شرکت سهام عدالت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا نادری، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان ظهر امروز در حاشیه برگزاری انتخابات شرکت‌تعاونی سهام عدالت استانی در جمع خبرنگاران احقاق حقوق مردم و بهره‌مندی از سود سهام عدالت را دغدغه دانست و اظهار کرد: پیگیری‌ها برای تحقق این مهم انجام شده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه شرکت‌های شهرستانی باید با حد نصاب برگزار شود، افزود: مردم با حضور در سامانه و یا معرفی نماینده در رای دادن و همچنین اطلاع‌رسانی به آحاد مردم می‌توانند در این مهم مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه بالای 60 درصد از مردم سهام‌دار شرکت سهام عدالت هستند، تصریح کرد: ما دغدغه داریم که مردم در این مجمع حضور یافته و موضوع را جدی بگیرند، چرا که در نهایت که سود آن متوجه خود مردم خواهد بود.

نادری تاکید کرد: حضور مردم و شرکت‌های تعاونی منجر به برگزاری مجامع شرکت سهام عدالت شده و اداره کل امور اقتصادی و دارایی تسهیل‌گر و ناظر این مهم است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه 50 درصد از مردم سهام خود را به صورت غیرمستقیم اداره می‌کنند و در واقع خودشان این رویه را انتخاب کرده‌اند، ادامه داد: 50 درصد مردم هم روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند و در هر صورت امیدوارم این شرکت‌های تعاونی ضمن احقاق حقوق مردم در این مجامع، از روش‌ها دیگر هم احقاق حق کنند.
پایان پیام /73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول