اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

شبکه‌های مخابراتی در سراسر گیلان توسعه یابد

استاندار گیلان با اشاره به توسعه شبکه‌های مخابراتی گفت: همه شهرها و روستاهای استان تحت پوشش شبکه مخابراتی است و سایت‌های تلفن سیار روستایی هم اجرایی شده است.

شبکه‌های مخابراتی در سراسر گیلان توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در سالن جلسات استانداری با بیان اینکه اقدامات مربوط به توسعه شبکه‌ها و زیرساخت‌های مخابراتی افتخاری برای جمهوری اسلامی است، افزود: قبل و اوایل انقلاب ارتباط تلفنی در مناطق مختلف، امری برای افراد خاص بود و در روستاها و شهرها مردم با سختی و مراجعه به تلفنخانه می‌توانستند ارتباط بگیرند اما امروز در همه منازل حتی روستاهای دوردست شهر و مناطق صعب العبور دسترسی به تلفن همراه و ثابت وجود دارد. 

وی با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب در بخش زیرساخت‌های مخابراتی گفت: علاوه بر توسعه شبکه‌های مخابراتی در بخش‌های دیگر اعم از برق، آب، گاز و راه هم خدمات بسیار ارزشمند و بی‌نظیر انجام شده است. 

استاندار گیلان با اشاره به توسعه شبکه‌های مخابراتی در سراسر استان از جمله روستاهای دوردست و تاکید بر پشتیبانی و پوشش شبکه‌های مخابراتی شهرها و روستاهای گیلان بیان کرد: همه شهرها و روستاهای استان تحت پوشش شبکه مخابراتی است و سایت‌های تلفن سیار روستایی هم اجرایی شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفندماه افزود: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات در گیلان فراهم شده‌ و با توجه به اینکه انتخابات در شهرستان‌های رشت و خمام به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد، تمهیدات لازم برای این امر اندیشیده و تجهیزات لازم فراهم شده است. 

به گفته عباسی، تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات در ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای انجام شده که با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اقدامات مربوط به هویت رای دهندگان و نیاز به بخش‌های مخابراتی و فیبرنوری در دست بررسی قرار گرفت. 

مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران نیز در این دیدار با قدردانی از اهتمام استاندار گیلان در حوزه توسعه زیرساخت‌های مخابراتی استان اظهار کرد: مخابرات استان در خیلی از شاخص‌های کل کشور وضعیت بهتری برخوردار است. 

وی گزارشی از وضعیت مخابراتی استان و بررسی مسائل و مشکلات ارتباطی کیلان را بیان و اضافه کرد: مخابرات جزء اولین‌ها در حوادث غیر مترقبه مثل سیل زلزله و خیلی رویدادهای مهم است و علاوه بر ارائه خدمات مختص خود؛ برای ارائه خدمات بهتر به مردم آمادگی کامل دارد. 

به گزرش فارس، استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری، چهار نماینده و در مجلس شورای اسلامی با ۱۱ حوزه انتخابیه ۱۳ کرسی دارد؛ ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری به همراه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول