اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دشمن با امپراتوری رسانه به‌دنبال عدم مشارکت مردم در انتخابات است

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمن برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات امپراتوری رسانه‌ای خود را فعال و برنامه‌ریزی‌ها کرده‌ است.

دشمن با امپراتوری رسانه به‌دنبال عدم مشارکت مردم در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سعید بهشتی‌راد معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در همایش جهاد تبیین با محوریت انتخابات و مشارکت سیاسی در شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد بایادآوری عملیات غرورآفرین والفجر ۸، عملیات طوفان‌الاقصی را برگرفته از عملیات والفجر ۸ دانست.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی این عملیات ۶ ماه زمان برد و حفاظت از اطلاعات در این عملیات نقش مهمی داشت و همین سبب شد زمان و نحوه عملیات به دست دشمن نیافتد و عملیات با موفقیت انجام شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه به تاریخ تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این رژیم جعلی در سال ۱۹۴۸  حدود ۷۰ سال است  توسط بنگرویون تأسیس شده؛ بنگرویون ۴ اصل (اصل بازدارندگی (قوی جلو دادن)، اصل هشدار(اشراف اطلاعاتی)، اصل انتقال (جنگ را به سرزمین دشمن بکشاند)، اصل دفاع از شهروندان را بنیان می‌گذارد و آن را اصل ماندگاری رژیم غاصب می‌داند. این چهار اصل، تا قبل از عملیات طوفان‌الاقصی حفظ شد و در عملیات طوفان‌الاقصی این چهار اصل زیر سوال رفت.


*همایش جهاد تبیین با محوریت انتخابات و مشارکت سیاسی در شهرستان ثلاث باباجانی


وی در بخش دیگری از سخنانش حضور در انتخابات را وظیفه و تکلیف شرعی دانست و گفت: دشمن برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات امپراتوری رسانه‌ای خود را فعال و برنامه‌ریزی‌ها کرده است.

بهشتی‌راد افزود: مردم با بصیرت و درک درست برای تقویت اسلام و نظام اسلامی در انتخابات شرکت خواهند کرد.

پایان پیام/۸۱۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول